Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mann

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Mann

    Wie herkent deze renner? Foto vermoedelijk uit 1965.
    Toegevoegde bestanden

    #2
    Gilbert Maes ?

    Opmerking


      #3
      Zou kunnen. Graag een bevestiging door b.v. iemand uit Sint-Niklaas.

      Opmerking


        #4
        Voor mij ook Gilbert Maes.

        Opmerking


          #5
          Hallo

          Vergelijk met de bijgevoegde foto: ik denk ook Maes (links van hem Roger De Wilde)
          Toegevoegde bestanden

          Opmerking


            #6
            Ik denk inderdaad dat jullie allemaal gelijk hebben. Bedankt! https://ronnydeschepper.com/2017/10/25/gilbert-maes/

            Opmerking


              #7
              Mann

              Omdat ik mijzelf meen te herkennen op de foto onderaan bij R.De Wilde en G.Maes wou ik graag weten waar die foto (1964 ?) genomen is ?

              Opmerking


                #8
                Dag Martin

                De foto komt uit 1965 en is gemaakt na de aankomst van een profwedstrijd in Oostakker (begin mei). Mijn oom Roger werd tweede geplaatst na Maes. Ik heb de aankomstfoto zelf hieronder toegevoegd. Ik vermoed trouwens dat ik het jongetje met het petje (Planckaert) ook nog op andere foto's heb opgemerkt.
                Toegevoegde bestanden

                Opmerking


                  #9
                  Dag Martin

                  Ik begrijp de verwijzing naar 1964. Ik denk dat er op de bijgevoegde foto sprake is van dezelfde persoon maar dit keer zonder petje. Deze foto komt wel uit 1964 en is genomen na de overwinning van mijn oom Roger in de wedstrijd voor onafhankelijken, ook in Oostakker trouwens (ik denk 18 april 1964).
                  Toegevoegde bestanden

                  Opmerking


                    #10
                    Mann

                    Leuk zeg ! Op de foto´s ben ik respectievelijk 16 en 17 jaar. Beide zijn genomen in Oostakker (Onafh. 18/04/64 en Profs 26/07/65). Van de oudste heb ik zelfs nog ingangsticket van 15 B.Fr. Ik supporterde destijds voor verschillende renners en in deze wedstrijden zal dat voor Roger de Wilde geweest zijn.
                    Oostakker was ongeveer 20 km van mijn woonplaats verwijderd maar dat zal geen hinder geweest zijn om daar met de fiets heen te rijden. Prettige tijden en herinneringen.

                    Opmerking


                      #11
                      Dag Martin

                      Ik heb ook de aankomstfoto uit 1964 (zie bijlage). Zie je jezelf hier ook ergens?
                      Toegevoegde bestanden

                      Opmerking

                      Bezig...
                      X