Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fotogalerij en zijn status

Samenvouwen
Dit is een vastgepinde discussie.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Fotogalerij en zijn status

    Zoals een aantal van jullie waarschijnlijk zullen gemerkt hebben is de Fotogalerij momenteel leeg. Dit heb 'k moeten doen omdat WielerArchieven meer ruimte innam op de server dan wat ons toekwam volgens ons abonnement bij de provider. Dit werd pijnlijk duidelijk na de verhuis van WielerArchieven naar een nieuwe server.

    Nu zou ik meer ruimte kunnen reserveren bij de provider, maar dit houdt ook meteen een hogere kostprijs in. Het volgende abonnement bij de provider met meer ruimte kost ook tweemaal zoveel als het huidige.

    Er zijn uiteraard ook een aantal andere opties.
    Ik denk hierbij na om de fotogalerij op een andere manier en ook andere locatie in te richten. Enig nadeel hiervan is dat iedereen op deze nieuwe Fotogalerij een nieuwe login zou moeten maken als je er wenst gebruik van te maken.

    Meteen zou de Fotogalerij ook nieuw leven moeten ingeblazen worden, want deze is niet meer bijgewerkt sinds het seizoen 2009.

    Bij deze ook een poll waarbij jullie je voorkeur kunnen aangeven.

    Voor wie graag de volledige Fotogalerij als download link wenst te ontvangen, kan mij hiervoor altijd een privé bericht sturen.
    56
    Heb geen interesse in de Fotogalerij
    8,93%
    5
    Ik gebruik de Fotogalerij sporadisch
    26,79%
    15
    Ik gebruik de Fotogalerij vaak
    37,50%
    21
    De Fotogalerij is voor mij een onmisbare bron
    26,79%
    15
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    #2
    Als er niemand gevonden kan worden om de fotogalerij nieuw leven in te blazen zie ik er het nut niet van in om ze hier of ergens anders nog online te houden. Een download voor de mensen die interesse hebben in dan ook een prima oplossing.

    Kristof

    Opmerking


      #3
      Kristof, er zal alleen nieuw leven in geblazen kunnen worden als er inderdaad mensen bereid zijn om hieraan mee te werken. Denk hierbij aan personen die scans willen maken en ook iemand die de Fotogalerij ook beheert, zoals aanmaken jaargangen en mapjes voor de ploegen en opladen van de scans.

      Ik kan en wil best ook scans maken, want scanner hier doet flink zijn best voor andere dingen maar er kan nog wat bij. Maar wielerfoto's verzamel 'k al lang niet meer dus bronnen zijn opgedroogd wat mezelf betreft

      Het staat of valt met de leden van WielerArchieven, maar daar heb 'k wel vertrouwen in
      Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

      Opmerking


        #4
        Stefaan,



        Ik ben alleszins al geïnteresseerd in een download (kwestie van het geleverde werk al te bewaren).

        Anderzijds hoop ik op een "liefhebber" om de galerij te onderhouden. Ikzelf heb op dit ogenblik zeker geen tijd te veel. Binnen x aantal jaar als ik op pensieon ben misschien wel.



        Jan

        Opmerking


          #5
          Jan, heb je een PB gestuurd
          Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

          Opmerking


            #6
            Ben hevig geïnteresseerd. Foto's kijken is bijzonder leuk. Graag ontvang ik de download van de fotogalerij.

            Opmerking


              #7
              PM gestuurd
              Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

              Opmerking


                #8
                fotogalerij

                Stefaan,
                Kun je mij ook een PM sturen a.u.b.
                Koereurke

                Opmerking


                  #9
                  Stefaan,

                  Graag ontvang ik de download van de fotogalerij.

                  Groet Sander

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X