Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Daan van Driel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Daan van Driel

    Hallo Wielerfans,

    Ik hoop maar dat ik dit in het goede draadje zet. Ander sorry.....


    De heer Daan van Driel is mijn vader en hij is helaas overleden.

    De reden dat ik dit hier neerzet is omdat ik na veel speurwerk op internet erachter ben gekomen dat mijn vader hier graag langs kwam. Ik denk dat een aantal mensen hier misschien ook wel verbaasd zullen zijn dat hij er al een tijdje niet meer is geweest

    Ik kan alleen zien dat hij hier regelmatig te vinden was en wil jullie dan ook op de hoogte stellen dat hij hier helaas niet meer te vinden zal zijn.

    Ik heb geen idee of hij verder nog meer contact heeft gehad met mensen van dit forum.

    Wielrennen was mijn vaders passie, hij stopte hier zo'n beetje al zijn tijd in. Het enige wat wij nu kunnen hopen is dat hij tijdens de komende tour op de eerste rij zal zitten!!!!!!!!

    groetjes Daniella

    #2
    Medeleven

    Beste Daniella,

    ondanks ik je vader niet echt persoonlijk heb gekend wil ik toch via deze weg mijn diepste medeleven aan jou en je familie aanbieden.
    Ongetwijfeld heeft hij net als ons allemaal veel plezier beleefd aan het forum.

    Veel sterkte !!

    Dirk.

    Opmerking


      #3
      Hallo Daniella en familie van Daan,

      Daan deed altijd trouw mee aan de quiz !!
      Ik wens de familie van Daan veel sterkte toe.

      Fer

      Opmerking


        #4
        aan de hele familie en vrienden van daan mijn deelneming
        veel sterkte bij het verlies van een dierbaar persoon

        Opmerking


          #5
          Innige deelneming, en veel sterkte in deze droevige dagen.


          Filip.

          Opmerking


            #6
            Mijn innige deelneming aan de familie en vrienden van Daan van Driel

            Opmerking


              #7
              Eveneens,innige deelneming en veel sterkte in deze moeilijke periode.

              Opmerking


                #8
                Mijn innige deelneming aan de familie van Daan Van Driel.

                Jozef

                Opmerking


                  #9
                  Mijn oprechte deelneming aan de familie van Daan van Driel,veel sterkte in deze moeilijke periode

                  Francky

                  Opmerking


                    #10
                    Daan zijn inbreng aan dit forum was niet te verwaarlozen. Hij kon blijkbaar putten uit een rijke documentatie en stelde dan ook graag zijn kennis ter beschikking . Ik heb hem een paar jaar geleden ontmoet tijdens de jaarlijkse beurs te Winksele-Delle toen hij uit Nederland op zijn eentje per trein en bus kwam afgezakt. Bedankt voor alles Daan en als we zullen regelmatig je bijdragen missen.

                    Opmerking


                      #11
                      Daan van Driel was een hartstochtelijk wielerliefhebber en -verzamelaar. Hij is op een veel te jonge leeftijd heengegaan. Condoleances voor zijn nabestaanden.

                      Opmerking


                        #12
                        Hoewel ik hem niet persoonlijk kende wil ik toch mijn medeleven betuigen aan familie en vrienden. Ik ben hem vast meerdere malen tegengekomen op een beurs maar we maakten nooit kennis met elkaar.

                        Kristof

                        Opmerking


                          #13
                          Daan heeft vooral in de beginperiode van de Wielersite ondanks zijn hartproblemen fors bijgedragen op velerlei gebied. Hij zal door velen worden gemist.

                          Danny

                          Opmerking


                            #14
                            Bedankt voor jullie medeleven... Het doet mij goed om te lezen dat mijn vader hier een graag geziene gast was....

                            Helaas zal ik het stokje niet van hem overdragen... Wielrennen was zijn passie en helaas kon ik deze niet met hem delen. Het werd tussen ons een soort van geintje omdat ik er niet in zag wat hij erin zag...

                            Mijn vader ging inderdaad graag zoveel mogelijk beurzen af om zijn collectie van wielerspullen nog groter te maken. Helaas houdt het nu op voor hem (veel te vroeg natuurlijk).

                            groetjes Daniella

                            Opmerking


                              #15
                              Daniella,

                              Ook nog eens via deze weg mijn oprechte medeleven aan jou en je ganse
                              familie voor het helaas vroege heengaan van je vader.

                              Daan was niet alleen een héél grage geziene gast hier op het forum, hij was
                              ook nog eens één van de allereerste donateurs hier op het forum.

                              Als laatste eerbetuiging aan hem geef ik dit bericht van jou de plaats die het
                              volgens mij toekomt.


                              Zoals 'k al eerder zei, hij zit de komende Tour gegarandeerd op de eerste rij.
                              Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X