Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lance Armstrong uitgenodigd door Wouter Vandenhaute

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Lance Armstrong uitgenodigd door Wouter Vandenhaute

    De titel in Het Nieuwsblad betreffende Lance Armstrong kon niet anders dan tot een item op Wielerarchieven leiden.

    Dus, beste leden, wat denken jullie ervan?

    Mijn mening (voorlopig want ik moet er toch nog even over nadenken):
    WVDH nodigt uit wie hij wil (it's a free world), maar zet LA toch niet in de wagen van de koersdirecteur. Dat laatste zou teveel eer zijn voor een gepatenteerde leugenaar en sjoemelaar (zelf nam hij slechts 5 x deel waarvan 3 x verwijderd uit de uitslag).


    Jan

    #2
    Ik heb ook geen sterke mening. Het is wel zo dat Armastrong uitgespuwd wordt omdat hij gewoon wat zowat iedereen deed, beter deed. Hij deed het wel in een maffieuze stijl wat het erger maakt.
    Dus ben ik geneigd je bij te treden.
    Patrick

    Opmerking


      #3
      Het is gewoon marketing voor de Ronde van Vlaanderen , LA is weliswaar geen " nice guy " maar voor mij mag ie gewoon mee in de wagen

      Opmerking


        #4
        Dit gegeven is niet zozeer Armstrong zijn probleem, dan wel dat van WVDH.

        Dopingzondaars lopen er nog altijd bij bosjes rond in het wielermilieu, en ja men kan gradaties proberen te zoeken in wie ver of minder over de schreef is gegaan.

        Dat is en blijft altijd een persoonlijke en dus subjectieve inschatting: glad ijs. Wat mij betreft heeft Lance het wel heel erg op de spits gedreven. Vooral dat ranzige kantje van het afdreigen van mensen heb ik niet gesmaakt. Doch, ook daarin zal hij niet alleen staan vrees ik.

        Voor het overige moet WVDH gewoon instaan voor zijn eigen beslissing en eens uitleggen waar hij met die move naartoe wil. Ik luister. Enfin, hij moet niets voor mijn part, maar het circus waar hij zelf onderdeel van is zal hem daartoe dwingen. Dat weet hij zelf ook wel.

        Opmerking


          #5
          Bekende grootheden in de wielersport hebben destijds bevestigd dat hij
          niet meer welkom is in het wielermilieu . Binnenkort wordt hij weer op
          handen gedragen !!!!!!

          Opmerking


            #6
            Er zijn inderdaad nog dopingzondaars die teruggekeerd zijn in het wielermilieu. Denk maar aan Jalabert, Virenque, Museeuw, ....

            Voor mij O.K. zolang je je straf uitgezeten hebt (wat voor Jalabert en Museeuw iets makkelijker was gezien ze "uit de kast kwamen" na hun carrière).

            Wat is het probleem (voor mij toch) met Armstrong? Hij dopeerde zich, dreigde iedereen af die er onderzoek naar deed, bedreigde echtgenotes van ploegmakkers, bedreigde collega wielrenners, bedreigde onderzoeksjournalisten, en lachte verder iedereen in het gezicht uit die zich niet naar de grillen van King Lance plooide (denk maar aan de boycot van de VRT en de schamper lachende (greitende zeggen ze bij ons) LA en Bruyneel in het vliegtuig). Plus, hij bleef natrappen na zijn carrière ondanks de zich opstapelende bewijzen.

            Dat is het verschil met de andere dopingzondaars. Ullrich heeft zich teruggetrokken in Zwitserland dacht ik en heeft niet nagetrapt en heeft, naar mijn weten, nooit een collega renner of iemand anders bedreigd. Indien die zou terugkeren, zou ik er minder problemen mee hebben. Met Riis en Vinokourov heb ik bv. ook meer problemen.

            Ja ze pakten allemaal in die tijd (alhoewel ik daar niet van overtuigd ben na het lezen van veel literatuur). Op dat gebied is LA een van de vele. Maar LA moest er er zo nodig iets extra (arrogantie, maffia-stijl, ...) mee doen.

            LA is gewoon over (mijn) grens gegaan en dan is het over voor mij. Hij mag dan nog zo boeiend kunnen spreken, zo charismatisch zijn, voor mij is dat pure fake. Het blijft een arrogant ********je.
            Ik zou wel eens zijn gedachten willen lezen als hij hier in Vlaanderen (al of niet in een auto (WVDH is al aan het terugkrabbelen)) rondtoert. Ik denk dat we zouden schrikken.

            Maar goed, het is het einde van het jaar. Vrede aan alle mensen van goede wil en vergeving aan de zondaars.

            Opmerking

            Bezig...
            X