Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2021, 10:12   #1
Jan De Smet
Super Moderator

Jan De Smet's schermafbeelding

Leeftijd: 62
Standaard Spoiler Michel Wuyts

Het is praat na de vaak of het zijn vijgen na Pasen, maar het blijft op mijn maag liggen.

Ik zal rustig te kijken naar de uitzending van Paris-Nice en was ondertussen Tirreno-Adriatico aan het opnemen om het na P-N te bekijken.

Tijdens de uitzending meldt Michel Wuyts dat hij de uitslag van T-A kent en die zal meedelen en dat wie het niet wil horen zijn oren moet dichtstoppen.
Ik zet zo vlug mogelijk het geluid af en wacht een minuut, twee minuten om zeker te zijn want Wuyts kan nogal doorbomen en zelfs een derde minuut omdat ik Wuyts helemaal niet vertrouw.
O.K. ik zet het geluid weer aan en na enkele minuten begint Wuyts te spreken over een mogelijke dubbelslag voor Deceuninck-Quick Step.
Tja, op dat moment is het naar de vaantjes hé. Dan weet je dat Alaphilippe gewonnen heeft in de T-A.
Na de winst van Sam Benett wrijft hij het er nog eens in want dat zijn dan overwinning 8 en 9 (als ik mij niet vergis) voor Deceuninck-Quick Step.
Bedankt Michel om het bekijken van de T-A-rit voor mij naar de vaantjes te helpen.
De dagen erop heb ik naar Eurosport gekeken. Eerst naar T-A en dan naar P-N waarbij de reporters de uitslag niet op voorhand verklappen.

P.S.: Laat nu toch José De Cauwer zijn uitleg afmaken. Hetgeen José vertelt is 100 keer interessanter dan hetgeen MW soms te vertellen heeft.
Ik kijk uit naar 22/12/2021, dan wordt MW 65 (pensioenleeftijd). Laat Renaat Schotte maar komen.
Jan De Smet is offline   Met citaat reageren