Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Coups de Pédales

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Coups de Pédales

    zoals zovelen onder ons, lees ik liever de papieren versie van dit blad, dan de electronische. daarom stuurde ik het bestand naar een vriend die toegang heeft tot een semi-industriële printer die het blad recto/verso kan afdrukken. de laatste tijd lukt het mij nit meer een dergelijk groot bestand op te sturen. het wordt geweigerd "wegens te groot" door de server van de correspondent. van Dropbox of dergelijke zaken wil hij niet weten. ook een gezipt bestand is nog te groot.
    tevergeefs heb ik getracht het .pdf bestand te splitsen in twee delen die dan afzonderlijk kunnen verstuurd worden, maar mij lukt dat niet.
    kent iemand een truukje daarvoor ?

    #2
    Hallo Jan,

    Geef aan je vriend gewoon de toegangscode en wachtwoord.

    Opmerking


      #3
      of dropbox
      Patrick

      Opmerking


        #4
        Dag Jan
        Als je toch het bestand wil splitsen, kan je het volgende doen.
        Download het programmaatje PDF995.
        Je kan het via deze link downloaden.
        Open dan je exemplaar van CDP in PDF en klik op "afdrukken".

        Bij de printers zie je dan staan PDF995.
        Je kiest deze "printer" en bepaalt welke pagina's je wil "afdrukken". Klik op "afdrukken" en dan wordt er een nieuw PDF bestand gemaakt van de blzn die jij geselecteerd hebt.

        Eén nadeeltje. De publiciteitsboodschap alvorens de pdf te maken moet je er eventjes bijnemen.

        mvg
        Marcel
        Laatst bewerkt door Frascati55; 26.04.2014, 09:03.

        Opmerking


          #5
          Je suis abonné à Coups de pédale et je ne le lis quasiment plus depuis qu'il est en ligne sur le même site que Mémoire du cyclisme. Ce n'est pas pratique. Coups de pédale était mieux en papier. Mais c'est vrai que le sortir de sa machine c'est compliqué. Pour ma part, je ne la sort plus n on plus. Je ne sais même pas si Coups de pédale transmet encore des avis à payer car là, je ne reçois plus rien mais bien de Mémoire du Cyclisme.

          Opmerking


            #6
            Une demande de renouvellement d'abonnement avait été envoyée par Guy Crasset par courriel le 18 février. Si tu n'as pas réagi, je suppoe que tu n'as pas accès au dernier numero (avec couverture Baldini Ignis).
            Patrick

            Opmerking


              #7
              het doorsturen van een dergelijk groot bestand zonder al te veel nieuwe programma's is uiteindelijk gelukt via wetransfer.com

              Opmerking


                #8
                Je n'ai rien reçu en février ni par poste ni par mail. Mais cela ne fait rien en ce moment car j'ai beaucoup à faire et comme je l'ai dit, sur le web ce n'est pas facile, j'aime mieux toucher le papier. Je verrai plus tard si l'abonnement sera renouvelé. Guy Crasset n'a en tout cas rien envoyé.

                Opmerking


                  #9
                  voor het versturen , eerst verkleinen
                  http://compress.smallpdf.com/

                  Opmerking


                    #10
                    Een tip:

                    Benodigdheden: een fiets, een pc en een stick.

                    Zet met je pc de pdf.bestanden op je stick.
                    Rijd met je fiets naar een fatsoenlijk copy-center...

                    en binnen het kwartier heb je een boek met de zes delen van 2013, op papier en samengelijmd tot een prachtig geheel voor de prijs van +/- 25 à 30 EUR.

                    Opmerking


                      #11
                      Laatste CDP

                      Hallo

                      Kunnen jullie het laatste nummer (met Criq op de cover) downloaden? Bij mij blijft de server hangen

                      Opmerking


                        #12
                        Ik had er geen probleem mee.

                        Opmerking


                          #13
                          Ik kon ook niet downloaden maar ik had vergeten te betalen

                          Opmerking


                            #14
                            geen probleem. maar ik heb het niet gedownload via de gebruikelijke manier (mailtje van Guy) maar via Mémoire du Cyclisme.

                            Opmerking


                              #15
                              Idem als Jan Desmet

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X