Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale quiz in Schiedam: Gazelle racefiets

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Proficiat William met je overwinning. Je was sterk en snel.


    Veel plezier op je fiets.

    Opmerking


      #17
      Via deze weg wil ik Fer complimenteren met het initiatief en de organisatie van deze quiz.
      Een initiatief dat veel meer respons had verdiend, zowel van deelnemers als publieke belangstelling.
      Voor dat laatste speelde het minder goede weer uiteraard een grote rol.
      Ook de aanwezigheid van Leontien van Moorsel in de jury zorgde voor een professioneel uitziend geheel.
      Ik ben blij dat ik heb meegedaan en dat ik van de beste deelnemer, William, heb verloren.
      Het is in ieder geval iets om met veel plezier aan terug te denken.

      Fer hartelijk dank !!!!!!!!

      Opmerking


        #18
        Het was zelfs een internationale quiz

        Opmerking


          #19
          Helaas was dat van korte duur.
          Had verwacht dat jij mijn grootste concurrent zou zijn.
          Jammer dat je je vanwege drukke werkzaamheden zo slecht had kunnen voorbereiden.
          Volgende keer beter Jan !!!

          Opmerking


            #20
            Ik kan alleen maar beamen wat Jan en Jacques reeds hebben gezegd. Fer verdient inderdaad alle lof voor wat hij heeft weggezet: een mooie tentoonstelling, een quiz van hoog niveau met schitterende prijzen en natuurlijk Leontien van Moorsel in de jury. Ik ben zeer content met de fiets en de eerste kilometers zijn er al op gemaakt.

            Chapeau Fer.

            William van Peer

            Opmerking


              #21
              Bedankt voor de complimenten mannen.

              Het was niet zo eenvoudig om deze quiz te doen. Het moest open zijn voor publiek, het moest meer show zijn dan een quiz in besloten kring, de vragen moesten open en toch voor afscheiding zorgen. Op zich zaten jullie dicht bij elkaar. Inderdaad de beste heeft gewonnen: William. Tóch leuk een kleinzoon van Wim van Est, die de eerste etappe won voor Nederland in de Giro.

              Ik was heel blij met Leontien. Echt een hele leuke meid om mee samen te werken. Verder was het 1-2-3-tje met mijn collega leuk om te doen, maar dat kun je alleen maar doen met een collega waar je goed mee kunt samenwerken.

              Jacques waar ga je naar toe ? Of was je nog niet zover.

              Bedankt voor jullie deelname.

              Groetjes,

              Fer

              Opmerking


                #22
                Fer,

                Waarschijnlijk zal de reischeque naar mijn zoon gaan, want wij gaan liever met onze camper op stap.

                Jacques

                Opmerking


                  #23
                  Ik heb een vreemd probleem. Ik wil foto's mailen naar de deelnemers van de quiz, maar mijn computer herkent mijn USB-stick niet. Misschien kent iemand dit probleem en kan mij helpen, zodat ik de foto's naar de deelnemers kan sturen.

                  Overigens kregen wij ook de complimenten van Leontien. Zij vond dat Rudy en ik een zeer collegiaal en snel reagerend koppel waren en dat Schiedam minder zakelijk was dan Rotterdam en dat vond zij heel leuk.

                  Mooi om te horen toch ?

                  Opmerking


                    #24
                    Fer,

                    Die complimenten zijn zeer terecht.
                    Is overigens een heel leuk mens die Leontien.
                    Zou zeer blij zijn met foto's van de quizz.

                    Opmerking


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fer Schroeders Bericht weergeven
                      Ik heb een vreemd probleem. Ik wil foto's mailen naar de deelnemers van de quiz, maar mijn computer herkent mijn USB-stick niet. Misschien kent iemand dit probleem en kan mij helpen, zodat ik de foto's naar de deelnemers kan sturen.

                      Overigens kregen wij ook de complimenten van Leontien. Zij vond dat Rudy en ik een zeer collegiaal en snel reagerend koppel waren en dat Schiedam minder zakelijk was dan Rotterdam en dat vond zij heel leuk.

                      Mooi om te horen toch ?
                      USB-stick kapot?
                      USB-poort kapot?
                      Drivers van USB-poort updaten?
                      USB-stick op andere computer testen?

                      Opmerking


                        #26
                        Willen de quizdeelnemers in Schiedam a.u.b. hun e-mail-adres nog even doorgeven.
                        Dan krijgen jullie de foto's digitaal van de quiz.
                        Het probleem van mijn usb-stick was al duidelijk.
                        Ik heb het nu anders opgelost, maar ook mijn e-mail-adressen zijn foetsie.

                        A.u.b. op mijn eigen e-mail, zodat we Wielerarchieven niet langer hoeven te bevuilen.

                        Groetjes,

                        Fer

                        Opmerking

                        Bezig...
                        X