Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe bekijk je foto?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe bekijk je foto?

    In de rubriek "foto's" krijg je soms de vermelding "bijlage afbeelding" maar er is geen foto toegevoegd. Toch zijn er leden die deze foto's zien daar zij hierop antwoorden. Hoe krijg ik deze foto's ook te zien?

    #2
    Heb je een voorbeelddraadje en bericht daarin waar dit voorkomt. Misschien een schermafbeelding bijsluiten anders is het me niet meteen duidelijk wat het probleem voor je is.
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    Opmerking


      #3
      foto's bekijken

      Stefaan,

      Sinds de serverwisseling heb ik hetzelfde probleem.
      Indien je niet ingelogd bent, zie je een kadertje waaruit blijkt dat er een foto is bijgevoegd en hoe vaak die is geraadpleegd.
      Indien je wel ingelogd bent, verschijnt normaal gesproken de desbetreffende foto. Nu niet. Nu verschiint het voormelde kadertje, maar dan leeg. Ik heb een printscreen gemaakt. Het systeem accepteert echter géén (Word) .docx-document. Dus die kan ik niet bijvoegen.

      Meerdere mensen hebben dit probleem (foto's niet kunnen inzien). Zie ook de reacties van frascati en seankellyfan bij het draadje Wie is de grootste kleine renner in de rubriek Renners en ploegen. Heeft dit wellicht ook met een gebrek aan serverruimte te maken?

      Groet,
      Arie Imanse

      Opmerking


        #4
        foto's bekijken

        Hat was een tijdje geleden dat ik de fotogalerij nog bekeek.
        Ook daar geen foto's te zien doch enkel op de plaats van de foto volgende tekst: "no tumbnail"

        Opmerking


          #5
          Ik merk ook bij mij hetzelfde probleem op.

          Opmerking


            #6
            Status fotogalerij en waarom deze leeg is kan je hier nalezen.

            En bedankt voor de duim Koereurke
            Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

            Opmerking


              #7
              Ik heb toch ook problemen om sommige foto's te bekijken. Een voorbeeld is het draadje van 23/1/2007 op blz. 111, gepost door Koureurke, waarbij het om een foto van Hubert Hutsebaut gaat. Onder de vraag om welke renner het gaat staat wel 'bijgevoegde afbeelding' maar het is net of deze foto is verwijderd.

              Opmerking

              Bezig...
              X