Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reacties: Reeks 3,5 x 4,5 cm / wit-zwart of lichtbruin

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Reacties: Reeks 3,5 x 4,5 cm / wit-zwart of lichtbruin

    Hier kan gereageerd worden op de Reeks 3,5 x 4,5 cm / wit-zwart of lichtbruin
    Laatst bewerkt door Stefaan; 04.06.2022, 15:57.

    #2
    Ik heb zowel "M. Pfannemuller" als "M. Fhannemuller". Afbeelding is hetzelfde.

    Opmerking


      #3
      Van dit type plaatjes heb ik er wat bij gevonden.
      het gaat om de volgende plaatjes:
      van Haan zijn er 2 plaatjes, L. Hornemann, Magni, Ockers, er bestaat een een plaatje P. Peters en Peters, Schwartzenberg, H. Smits, Van Elderen, Van Kerckhoven, van Steenbergen, van 't Hoff en van Wagtmans bestaan 2 plaatjes.

      (ik heb enkele dubbele plaatjes van deze serie - niet de hierboven genoemden - om te ruilen; ik zoek nog het e.e.a. van deze serie)

      Jos van Nierop
      josvannierop@hetnet.nl

      Opmerking


        #4
        Ik heb van deze reeks de volgende kaartjes: adriaansens, bartali (2x), berger, bevilaqua, blomme, bobet, bogaerts, coppi, coppi (ingezoomd), de cock, de feijter, de hertog, dekkers (2x), de rijcke, desmedt, faanhof, fhannemuller, gielen, goldschmidt, haan (2x), harris, hendricks, j. henning, hornemann, impanis, janssens, koblet, koblet+wagtmans, labebie, lauredi, loos, magni, marinelli, neyt, ockers, peters (2x), p.peters, petry, phannemuller, plantaz, robic (2x), roks, rosseel, schaeken, schwartzenberg, schulte, siefert, smets, smits, sorgeloos, suykerbuyk, van breenen, vanderstock, v. elderen, v. ende, v. est (2x), v. kerckhove, v. roon, v. roosbroeck,v. steenbergen, theyssen, van ’t hof, voorting, wagtmans (2x), wielenmann.

        dat zijn er in totaal 72.
        Ik weet verder van het bestaan van deze 5 kaartjes: deledda, geminiani, muller, remy, schils.
        Dus kom ik op een totaal van 77.

        Bestaan er nog meer? Heeft iemand de manco's die ik nog zoek?

        Opmerking

        Bezig...
        X