Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mooie Hugo

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Mooie Hugo

    Soms trekken wielrenners een zodanig lelijk gezicht tijdens de wedstrijd (zoals in mijn geval) dat zijn langs het parkoers wandelende vriendin een andere vent aanwijst als haar gevraagd wordt bij wie ze hoort.
    Oh, leuke jongen hoor! Gefeliciteerd. Kreeg mijn vriendin als compliment te horen van Jolanda, de vrouw waarmee zij kennis had gemaakt in de ronde van Santpoort.
    De vrouwen hadden elkaar in hun aanmoedigingen gevonden en op Jolanda’s vraag aan Ria; waar rijdt jouw vriendje? Had zij niet mij, maar een mooi op de fiets zittende coureur aangeduid als haar minnaar.

    Mijn geluk kon die dag niet op omdat de felbegeerde overwinning mij ten deel viel. De plaatselijk Miss Kiss overhandigde de bloemen en kuste uitbundig mijn wangen. Mijn vriendin zag het van gepaste afstand aan en wachtte tot de ceremonie was beëindigd.

    Nu was het haar beurt om te zoenen en bloemen in ontvangst te nemen. Naast haar stond de vrouw waarmee zij die namiddag langs het parkoers had opgetrokken. Ook zij feliciteerde mij, er direct aan toevoegend dat zij stellig een andere man als vriendje van Ria had verwacht. Waarop de blozende Ria repliceerde;
    Op de fiets zie je er ook niet uit met die vuilkijkende tronie van je, zo ken ik je helemaal niet, daarom koos ik gewoon een ander toen Jolanda naar je informeerde.
    Maar wie is dan die “mooie Hugo” die je in mijn plaats uitkoos? Wilde ik weten.
    Weet ik veel, zomaar iemand die ik niet ken.
    De vriendin begon daarop spontaan te lachen en smakelijk vertelde zij dat Ria naar Gerard had gewezen. En wie is Gerard dan wel? Keerde ik mij tot Jolanda.
    Gerard is mijn echtgenoot!
Bezig...
X