Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Materiaal bewaren

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    wel intresant

    Opmerking


      #17
      was ik vergeten te zeggen ook de kartons kan je bij mij krijgen heb er meer dan honderdddddddd liggen

      Opmerking


        #18
        4speed bedankt, ben weer iets wijzer...
        verhouden de prijzen zich tot de "beursman van Herentals"?

        blijft ook nog mijn vraag of het voor bijv. publiciteitskaarten al dan niet weekmakervrij plastic hoezen te gebruiken??????

        Opmerking


          #19
          bedankt dimi maar kan je daar eens foto's van tonen dan word ik mss iets wijzer er van hoe het er uit ziet

          Opmerking


            #20
            ik maak daar zo rap mogelijk werk van

            Opmerking


              #21
              merci

              Opmerking


                #22
                bij deze bak ontbreken enkel de horizontale fijne latjes
                dit is een bak waar ik mijn oude renners in bewaar dus heb ik geen extra vakjes nodig bij de andere wel en daar zijn er er wel bij
                Toegevoegde bestanden

                Opmerking


                  #23
                  Betreft "weekvrij": het is mogelijk dat met stift gehandtekende foto's deze stiftinkt zich afzet op de binnenzijde van de bladen. Verder heb ik ook al gehoord dat er inderdaad bladen op de markt zijn waarvan de kwaliteit te wensen overlaat, maar ik zou niet weten om welk merk het gaat. Feit is dat de bladen geen hevige warmte verdragen . Zo ontmoette ik enkele jaren geleden op een beurs in de zomer een verzamelaar die een map meebracht en de bladen met bijhorende foto's bleken vervormd door de hevige hitte binnen in de auto!

                  Opmerking


                    #24
                    ziet er goed uit en steekje telkens zo een blaadje er tussen van de ploeg zelf of hoe is de onder verdeling

                    Opmerking


                      #25
                      telkens achert de foto's van de ploeg stop ink een kartonnen kaartje met de naam er op
                      ik begin links met de pro-tour volgens alfabet
                      dan pro-continentale team en dan de continentale teams ook volgens alfabet

                      Opmerking


                        #26
                        was vergeten te zeggen in de bijilagen zitten de foto's anders niet per ploeg maar volgens alfabet de renners die gestopt zijn om niet meer rijden
                        al de gene met letter a als begin van achter naam de b ook ....
                        je ziet ook op de foto's dat zijn geplastificeerde kartonnen deze voor in mijn andere bakken zijn uit kartonnen dozen die niet vanzelf kunnen plooien

                        Opmerking


                          #27
                          DIMI

                          Als ik eens naar u fotobakken kijk zie ik staan DOPING,zijn dat produckten dat u zelf gebruikt?GRAPJE,zijn dat renners die gesnapt zijn?

                          Francky

                          Opmerking


                            #28
                            neen neen neen de producten staan in een kastje oei tis nie waar we
                            dat zijn inderdaad renners die gesnapt zijn

                            Opmerking


                              #29
                              Insteekhoezen

                              In Nederland zijn bij de Hema insteekhoezen te koop,25 insteekhoezen voor 200 foto's van 10 x 15 cm voor €6,-.(8 foto's per hoes)
                              De hoezen zijn van weekmakervrij plastic.
                              Er zijn ook nog hoezen verkrijgbaar voor iets grotere foto's,hierin gaan 6 foto's per hoes,maar de preciese maat is mij niet bekend.

                              Opmerking


                                #30
                                Deze HEMA insteekhoezen zijn bij mij te koop per 25 stuks voor 2,50 Euro.
                                Heb er nog duizenden in de aanbieding.
                                Heb ook een tafel in Herentals en zal ze dan meebrengen.

                                jacques@burremans.speedlinq.nl

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X