Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bos / Bosch

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Bos / Bosch

    Ik ben in het bezit gekomen van 2 foto's van Greet/Greetje Bos/Bosch.
    Op beide foto's staat een andere naam (Bos/Bosch) en op dewielersite stond er als voornaam Greetje.
    Kent iemand de juiste naam van deze renster?
    Toegevoegde bestanden

    #2
    Het is Greet Bosch met "sch". Zo staat ze vermeld in Wielersport bij de jaarlijkse ploegensamenstellingen van Jan van Erp. De rechter fotokaart uit 1974 heb ik ook. De linker heb ik niet eerder gezien.

    Gr. Arie Imanse

    Opmerking


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door imanse Bericht weergeven
      Het is Greet Bosch met "sch". Zo staat ze vermeld in Wielersport bij de jaarlijkse ploegensamenstellingen van Jan van Erp. De rechter fotokaart uit 1974 heb ik ook. De linker heb ik niet eerder gezien.

      Gr. Arie Imanse

      Bedankt Arie, dan houden we het op Greet Bosch.
      Zover ik het kan in schatten lijkt ze op beide foto's ongeveer even oud, dus zullen de foto's niet ver uit elkaar liggen wat datering betreft.

      Opmerking


        #4
        Greet Bosch

        Het is Greet Bosch (met "sch"). Zo staat ze in de ploegensamenstellingen van Jan van Erp in Wielersport.
        De rechter fotokaart heb ik ook. De linker heb ik niet eerder gezien.
        Van Jan van Erp-Saicis heb ik ook nog een fotokaart van Annelies v.d. Weeghberg en Betsy v.d. Akker. Annelies v.d. Weeghberg was derde op het NK op de weg in 1976 te Simpelveld (achter Keetie van Oosten-Hage en Tineke Fopma).
        Alle drie de dames hebben in de jaren 70 een aantal jaar voor de sponsorploeg van Jan van Erp gereden.
        Voor zover mij bekend is linkerkaart uit 1975 en de rechter uit 1974.

        Gr. Arie Imanse

        Opmerking


          #5
          Van Jan van Erp 1975 heb ik wat betreft de vrouwen ook nog Corry Fritsma.

          Opmerking

          Bezig...
          X