Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opmerkingen/fouten na update van zaterdag 04/04/09

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Opmerkingen/fouten na update van zaterdag 04/04/09

    Hieronder kunnen jullie opmerkingen geven en eventueel fouten die je zou
    ontdekt hebben na de update welke vandaag werd uitgevoerd.
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    #2
    Stefaan.

    De nieuwe onderdelen van het forum zijn in mijn bescheiden oogjes een aanwinst.
    En wat ik ook aantrekkelijk vind is dat er nu een aantal onderdelen pas toegangkelijk wordt als je donateur bent. Zo moeten er nu meer forumleden ook donateur worden willen ze de info gaan inkijken en de leden die alleen maar komen om info ,,te halen , wordt het weer wat moeilijker gemaakt.

    Wat betreft Google AdSence vind ik dat een uitstekende tool om ook financiele middelen binnen te halen voor het forum zo kan het nog beter en uitgebreider worden gemaakt. Ik hoop echter wel dat er ,cyclisme geralteerde,, reclame gemaakt gaat worden maar ook hier geldt natuurlijk alle beetjes helpen om een beter forum te krijgen, wat ook nog betaalbaar blijft voor de webmaster in dit geval dus jij Stefaan.

    Al met al een mooie update en voor een tijdje zijn we inderdaad weer up to date met het forum.

    Groetjes
    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

    Opmerking

    Bezig...
    X