Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Banners - reklame

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Banners - reklame

    Ik dacht vroeger op het WA forum nooit geen banners of extrerne reklame (van buiten het Forum) te hebben gezien, maar stel nu vast dat er allelei reklame mee op het Forum verschijnt onder de gebruikersinstellingen en de diverse Items (momenteel voor o.a ToneTastic en 3Suisses) en meestal ook in de eerste posting van een nieuw bericht.

    Ik heb mijn Pop-ups blokering opgezet maar blijkbaar komen deze nog steeds mee door ?
    Heeft iemand een oplossing zodat deze (externe reklame) niet meer mee op het WA Forum en in de berichten mee verschijnt ??
    Laatst bewerkt door Stayer; 04.05.2009, 17:59.

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Stayer Bericht weergeven
    Ik dacht vroeger op het WA forum nooit geen banners of extrerne reklame (van buiten het Forum) te hebben gezien, maar stel nu vast dat er allelei reklame mee op het Forum verschijnt onder de gebruikersinstellingen en de diverse Items (momenteel voor o.a ToneTastic en 3Suisses) en meestal ook in de eerste posting van een nieuw bericht.

    Ik heb mijn Pop-ups blikering opgezet maar blijkbaar komen deze nog steeds mee door ?
    Heeft iemand een oplossing zodat deze (externe reklame) niet meer mee op het WA Forum en in de berichten mee verschijnt ??
    Stayer.

    Stefan heeft dit aangekondigt bij zijn update van de site op 4 april j.l.. Waarschijnlijk is je dat ontgaan. Het is naar ik begrepen heb een proef voor een aantal maanden.

    Hier de link :

    http://www.wielerarchieven.be/forum/...ad.php?t=12513

    Groetjes.
    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

    Opmerking


      #3
      Is inderdaad een experiment, wat zowiezo eind juli geëvalueerd wordt of
      hiermee doorgegaan wordt of niet.
      Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

      Opmerking

      Bezig...
      X