Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

hoe website contacteren?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    hoe website contacteren?

    Ik plaatste dit bericht al onder een andere topic, misschien is het aan jullie aandacht ontgaan, maar ik zit met een probleem. Daarom ook nog eens in dit topic.

    Oud-prof Jozef Janssens uit Erpe stelde vast dat op de website http://wielrennen.hour.be/ onder de naam van de renner "Janssens Jozef" geboren op 29-10-1944 in Leuven verkeerdelijk een foto staat die bij hem dient te staan; hijzelf staat in hour.be vermeld als Janssens Jos. Hij vroeg me of ik dit kon signaleren aan de verantwoordelijken van de site. Ik probeerde dit te doen via het contactformulier op de site, maar ik kreeg na het versturen van het formulier volgend bericht in mijn mailbox: "The message you sent to wielrennen.hour.be/info was rejected because it would exceed the quota for the mailbox".
    Kan iemand mij laten weten hoe ik in contact kan komen met de webmaster van deze site om hem dit te signaleren?

    #2
    Ik heb Jaak verwittigd.



    Jan

    Opmerking


      #3
      Merci Jan

      Opmerking


        #4
        Hi,

        Dit was de site van mijn broer. De site is gestopt. Er wordt niet meer aan verder gewerkt. Veranderingen en verbeteringen worden ook niet meer verwerkt. Waarom de beheerder van de site (die niet mijn broer is) ze nog laat staan weet ik niet.
        Verder weet ik hier niets meer over.

        Jaak

        Opmerking


          #5
          Bedankt voor het antwoord Jaak. Ik zal dit zo meedelen aan Jef Janssens

          Opmerking


            #6
            Hour.be

            Toch prima dat de site blijft staan. Verder bijgewerkt op niet, er staat veel interessante info op

            Opmerking


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door SCIC_1971 Bericht weergeven
              Toch prima dat de site blijft staan. Verder bijgewerkt op niet, er staat veel interessante info op
              Vind ik ook.

              Opmerking


                #8
                Mijn broer heeft laten weten dat hij er toch nog verder aan werkt

                Opmerking


                  #9
                  De foto van Jef janssens is ondertussen ook op de juiste plaats gezet, waarvoor mijn dank. Wil je dit doorgeven aan je broer Jaak?

                  Opmerking


                    #10
                    Hour.be

                    Fijn te lezen dat website id lucht blijft en dat uw broer eraan blijft werken

                    Opmerking


                      #11
                      site wielrennen.hour.be

                      zou het nu toch gedaan zijn met deze site ?

                      Ik geraak er niet meer op

                      Erg spijtig want was heel nuttig om allerhande koersinfo op te vinden

                      weet iemand hieromtrent iets meer ?

                      Opmerking


                        #12
                        Geen enkel probleem om op Wielersite te geraken.


                        Jan

                        Opmerking


                          #13
                          Ik heb het over de site wielrennen.hour.be

                          Opmerking


                            #14
                            Sorry, verkeerd gelezen.

                            Best Jaak eens contacteren, de site is van zijn broer.

                            Opmerking


                              #15
                              Eigenaar is ermee gestopt

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X