Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reacties: Ediciones FISA - kleur - 15 x 10,5 cm

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Reacties: Ediciones FISA - kleur - 15 x 10,5 cm

    Wie kent de namen van de ontbrekende kaarten ? Ediciones FISA - kleur - 15 x 10,5 cm
    Wie heeft eventueel deze kaarten in aanbieding of wie bezorgt mij een kopie of scan van deze twee kaarten ?
    Flupke
    Super Moderator
    Laatst bewerkt door Flupke; 27.01.2009, 10:46. Reden: Toevoeging URL

    #2
    Spaanse Reeks - René

    Hoi René,

    Ik kan en mag niet reageren op jouw Spaanse Reeks.
    Wat is het jaartal waarin deze foto's zijn uitgegeven ?

    Fer

    Opmerking


      #3
      Je mag en je kan wel reageren Fer. Maar René moet dan wel een rubriek "Reacties op Spaanse Reeks" maken. Hetgeen jij nu eigenlijk al gedaan hebt.

      Daarnaast kan ik René melden dat ik hem waarschijnlijk kan helpen aan de scans. Maar nu zit ik op het werk en mijn werkgever betaalt mij niet om te scannen . Dus ofwel vanavond of morgen voormiddag.


      Jan

      Opmerking


        #4
        N° 15 weet ik ook niet maar n° 24 is Jos De Schoenmaeker.

        Opmerking


          #5
          N° 15 is Hennie Kuiper. Met dank aan Koos.

          Opmerking


            #6
            Even alle berichten over de Spaanse reeks Ediciones FISA samengevoegd in
            een reaktiedraadje zoals we dat gewend zijn onder de Prentenreeksen
            rubriek.


            Stef,
            Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

            Opmerking


              #7
              Scan van Ediciones Fisa no 15.
              Indien je een grotere scan wilt hebben Rene kan ik dat voor je regelen.

              Gr. PP
              Toegevoegde bestanden

              Opmerking


                #8
                Kan ik ook een scan krijgen. Liefst op 300 dpi.

                Opmerking


                  #9
                  Geen probleem. Indien jullie nog even jullie emailadres opgeven zal ik een goede scan toesturen. Het zal wel in de loop van de volgende week worden.

                  Gr. PP

                  Opmerking


                    #10
                    Bedankt, PP.
                    Voor mij is het goed zo.
                    René

                    Opmerking


                      #11
                      Op het gevaar af een domme opmerking te maken: Kaart no 10 betreft toch een foto van ROGER Devlaeminck en niet zijn broer ERIC zoals het bijschrift vermeldt?

                      Opmerking


                        #12
                        Ik ben niet zo'n grote kenner van het Belgische wielrenner maar het lijkt me geen domme opmerking....op de kaart staat Eric maar het lijkt me inderdaad Roger

                        Opmerking


                          #13
                          Beste mensen.

                          In welk jaar / jaren zijn deze foto's uitgegeven ????

                          Alvast mijn dank

                          veloro
                          Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

                          Opmerking


                            #14
                            Persoonlijk heb ik de series geklasseerd in 1972 en 1974 en wel om het volgende:

                            Series uit de jaren '70. Eerste serie (1 t/m 12) waarschijnlijk uit 1972 . Ocana (no.12) in spaanse kampioenstrui (spaans kampioen in 1972) en Tamanes (no.3) in een Werner TV trui (reed hier in 1970, '71 en '72) Foto's genomen op de Montjuich te Barcelona.
                            Tweede serie is van 1974 en komen uit een andere spaanse westrijd, verder onbekend.
                            Foto van Gösta Pettersson is in de kleding van Magniflex (ploeg waar hij in '74 voor reed) en Ventura Diaz in Monteverde outfit. (ook lid van deze ploeg in 1974)
                            1e serie 1 t/m 12 (1972)en 2e serie 13 t/m 24 (1974)

                            Pietje Colnago

                            Opmerking

                            Bezig...
                            X