Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Callmewimpy Tour de France Spel 2014

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Callmewimpy Tour de France Spel 2014

    De interesse voor pronostieken is hier blijkbaar een beetje stilgevallen?
    Als het toegestaan is, stel ik graag even mijn tourspel voor. Ik heb dit jaren voor mijn collega's georganiseerd en heb het nu voor het eerst op internet gegooid zodat iedereen die wil, zich kan inschrijven.
    Waarin verschilt dit spel van andere tourpronostieken?
    - Je kan zelf bepalen hoe actief je deelneemt: er is een apart "No Change"-klassement voor deelnemers die hun ploeg tijdens de tour niet wijzigen omdat ze bv. met vakantie zijn.
    - Eens de tour gestart, heb je volledig zicht op de ploegen van je tegenstanders, zodat je eventuele wijzigingen (maximum zes) heel strategisch kan doorvoeren.
    - Wijzigingen (transfers) worden gradueel beboet: hoe meer transfers, hoe meer tijd (algemene rangschikking) en punten (groene trui, bergtrui) je verliest
    - Kleinschaligheid: de verwerking van de dagelijkse gegevens gebeurt nog steeds semi-automatisch waardoor het aantal deelnemers sowieso beperkt wordt. Met een grotere kans dus om één van de negen prijzen in de wacht te slepen.

    Voor wie er zin in heeft, info en reglement vind je op: http://users.telenet.be/callmewimpy/tour.htm
Bezig...
X