Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Daan van Driel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Daniella,



    Ook vanuit Deinze innige deelneming bij dit voor jullie zware verlies.



    Jan De Smet

    Opmerking


      #17
      Ook mijn condoleances. De naam roept geen herinneringen op, maar we hebben elkaar zeker op een beurs ontmoet.
      Patrick

      Opmerking


        #18
        Ook van mijn kant gecondoleerd met dit verlies.

        Daan heeft mij nog geholpen met het opzetten van mijn database een aantal jaar geleden. Waarvoor ik hem nog altijd heel erg dankbaar ben.

        Bart

        Opmerking


          #19
          Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijk tijd voor familie en vrienden.

          Opmerking


            #20
            Dag Daniella,

            Mag ik jou ook veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Daan heeft ooit mijn beurs bezocht in het voor jullie erg verre Hooglede. Hij heeft toen het ganse traject van bij hem thuis tot bij ons afgelegd met de trein. Met alle moeilijkheden die er zijn zoals het overstappen enz. Ik geloof dat hij toen 5 uur onderweg is geweest om op de beurs te geraken. Iets waarvoor ik hem altijd dankbaar ben gebleven.

            Jaak

            Opmerking


              #21
              Dag Daniella

              Hoewel ik Daan niet persoonlijk kende, heb ik zijn tussenkomsten en kennis op dit forum altijd weten waarderen. Heel veel sterkte toegewenst voor de ganse familie in deze moeilijk tijd.

              Opmerking


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Jaak Bericht weergeven
                Dag Daniella,

                Mag ik jou ook veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Daan heeft ooit mijn beurs bezocht in het voor jullie erg verre Hooglede. Hij heeft toen het ganse traject van bij hem thuis tot bij ons afgelegd met de trein. Met alle moeilijkheden die er zijn zoals het overstappen enz. Ik geloof dat hij toen 5 uur onderweg is geweest om op de beurs te geraken. Iets waarvoor ik hem altijd dankbaar ben gebleven.

                Jaak
                dat is inderdaad typisch voor mijn vader... Altijd met de trein, later heeft hij vaker mijn auto geleend om naar beurzen te gaan.

                Jammer dat hij die beurzen niet meer kan bezoeken.....

                Opmerking


                  #23
                  Mijn Medeleven

                  Hallo Familie van Daan
                  Ik kende uw vader helaas niet , maar kwam hem regelmatig tegen op ,,Wielerarchieven''.
                  Daarom; veel sterkte met het verlies
                  Groet
                  W.Schouw

                  Opmerking


                    #24
                    Helaas lees ik nu pas het bericht over het overlijden van Dhr. Daan van Driel. Bij vragen over de wielersport kon je voor een antwoord altijd op hem rekenen.
                    Ik wens alle nabestaanden veel sterkte in deze moeilijk periode.

                    met vr. groet,

                    George

                    Opmerking


                      #25
                      Daan van Driel

                      Alsnog ook mijn innige deelneming bij het overlijden van je vader.

                      Misschien wat onbeleefd, maar hoe oud was hij ?

                      Opmerking


                        #26
                        Nee hoor is helemaal niet onbeleefd! Mijn vader is 64 geworden (veel te jong dus).



                        Het doet me trouwens heel goed dat mijn vader hier zo graag gezien is. Ben erg blij met jullie medeleven!

                        Opmerking


                          #27
                          Hoorde toevallig op de laatste beurs in Ulvenhout dit droevige nieuws.
                          Ben zijn naam heel vaak tegengekomen op deze site en zal hem heus wel een keer persoonlijk hebben ontmoet tijdens een wielerbeurs.
                          De familie wens ik hierbij heel veel sterkte toe !!!

                          Opmerking


                            #28
                            Daniella,

                            Zou jij misschien een foto van je vader willen plaatsen, zodat de wielerbeurs bezoekers weten wie Daan was.

                            Opmerking


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Burremans, Jacques Bericht weergeven
                              Daniella,

                              Zou jij misschien een foto van je vader willen plaatsen, zodat de wielerbeurs bezoekers weten wie Daan was.

                              Tuurlijk wil ik dat.... Even kijken of het me gaat lukken.

                              Dit is een van de laatste duidelijke foto's van mijn vader....



                              http://img15.imageshack.us/img15/8477/imgp0213c.jpg

                              Op de een of andere manier krijg ik de foto niet groter, dus dan maar even de link waar hij staat.
                              Laatst bewerkt door Daniella; 05.06.2009, 09:23.

                              Opmerking


                                #30
                                Wat laat vanwege afwezigheid, maar ook van mijn kant mijn innige deelneming, zover ik Daan heb ontmoet, hij was altijd belangstellend en bereid tot informatie, indien gewenst. Veel sterkte toegewenst.

                                Rob

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X