Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wout Van Aert

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Wannesto Bericht weergeven
    Wat mij toch opvalt is dat Stybar en Boom een veel beter voorseizoen
    reden de periode toen ze nog allebei in het veld reden . Ik denk dat de
    grote ploegbazen te veel geeist hebben van allebei op de weg , van de
    ene koers naar de andere , ondanks hun jonge leeftijd . Hopelijk gebeurd
    hetzelfde niet met Wout van Aert !!!
    Maar ZS en LB hebben allebei gezegd dat ze met de combinatie veld en weg gestopt zijn , precies om top te zijn tegen de Ronde van Vlaanderen en Parijs - Roubaix , je moet gewoon kiezen wil je top zijn op de weg.
    WVA en MVDR zullen ook straks moeten gaan kiezen.

    Opmerking


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Wannesto Bericht weergeven
      Wat mij toch opvalt is dat Stybar en Boom een veel beter voorseizoen
      reden de periode toen ze nog allebei in het veld reden . Ik denk dat de
      grote ploegbazen te veel geeist hebben van allebei op de weg , van de
      ene koers naar de andere , ondanks hun jonge leeftijd . Hopelijk gebeurd
      hetzelfde niet met Wout van Aert !!!
      Daar hem je een punt. In dat opzicht zit Wout nu bij een betere ploeg dan diegenen die in WT team rijden. Wie de combinatie maakt moet na Parijs-Roubaix rust krijgen en ook in juli en augustus liefst niet van de ene rittenkoers naar de andere gestuurd worden om de ploeg te vullen.

      Opmerking


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door vanwinjp Bericht weergeven
        Daar hem je een punt. In dat opzicht zit Wout nu bij een betere ploeg dan diegenen die in WT team rijden. Wie de combinatie maakt moet na Parijs-Roubaix rust krijgen en ook in juli en augustus liefst niet van de ene rittenkoers naar de andere gestuurd worden om de ploeg te vullen.
        Maar in zijn huidige ploeg wordt zijn programma te zeer bepaald (en beperkt) door het feit dat ze niet overal mogen starten; de Strade Bianche was ook al pas op het laatste moment in orde hé. Hoe meer ik het draai en keer lijkt mij Lotto de ideale ploeg voor iemand als Wout; kijk maar eens hoe zij omgaan met Benoot, Wellens en De Gendt - die mannen kunnen hun eigen ding doen en zich concentreren op de koersen die ze graag rijden (en Lotto heeft overal startrecht).

        Opmerking


          #19
          Ja ja, die wel, het niveau daar juist onder niet. Wacht tot mei en de lappenmand met gekwetsten. Dan is het voor elke inschrijving gaten vullen.

          Opmerking


            #20
            https://www.hln.be/sport/wielrennen/...lent~a7a02061/

            Opmerking


              #21
              Ze lopen weer van stapel. Misschien wachten tot een eerste grote overwinning?

              Voor de rest staat er wel veen zinvols in.
              Laatst bewerkt door patfey; 27.03.2018, 09:39.
              Patrick

              Opmerking


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Steponas Bericht weergeven
                Wat ie heeft laten zien in de SB getuigt van grote klasse maar rustig aan doen met vergelijkingen met RDV , het is uitgesloten dat WVA in de buurt komt van RDV qua palmares.
                Gun hem de tijd om zich te ontwikkelen op de weg en we zien wel.
                Helemaal mee eens. Niet te hard van stapel lopen. Zo ziet Wout het zelf ook. Hij heeft tot nu toe altijd kunnen volgen en de schifting kunnen overleven, maar nergens de koers mee kunnen bepalen of het verschil kunnen maken.

                Zie: https://www.ad.nl/video/production/w...nat-is~vp32211

                Opmerking


                  #23
                  Links en rechts lees ik al dat enkele grote ploegen op de loer liggen voor
                  Wout van Aert . Ik denk dat hij ook het grote geld verdienen zal meenemen ( groot gelijk wel ) Maar ik vrees dat we hem niet veel meer in het veld zullen
                  zien . Het zelfde lot als Stybar en Boom , ze moeten een gans seizoen op de
                  weg rijden , zodat ze totaal uitgeput het niet meer kunnen combineren met
                  veldrijden in het najaar . Erg jammer !!

                  Opmerking


                    #24
                    Als Wout van Aert niet meer in het veld zal te zien zijn, wordt het volgende seizoen, zonder medische problemen, een nog grotere "one man show" van Mathieu Van der Poel. Dan sneuvelt het record van Albert Van Damme en wordt eentonigheid troef.

                    Opmerking


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door SLIJKDUIVEL Bericht weergeven
                      Als Wout van Aert niet meer in het veld zal te zien zijn, wordt het volgende seizoen, zonder medische problemen, een nog grotere "one man show" van Mathieu Van der Poel. Dan sneuvelt het record van Albert Van Damme en wordt eentonigheid troef.
                      En als Mathieu van der Poel (en Lars van der Haar) er niet waren dan was het veldrijden een puur Belgische aangelegenheid.
                      Als dat geen eentonigheid is.

                      Opmerking

                      Bezig...
                      X