Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sp Wielerquiz Schiedam

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Sp Wielerquiz Schiedam

    Hallo allemaal,

    De datum van de Super Prestige Wielerquiz in Schiedam is definitief gepland op 10 februari 2007. Noteer deze a.u.b. Na veel moeite tóch op dezelfde locatie: de Margriethal, bovenzaal.

    Uiteraard zijn jullie uitgenodigd om in Schiedam deel te nemen. De quiz is voor koppels: je hoeft het dus niet alleen te doen.

    Schiedam kent in Nederland de enige internationale quiz. Tot mijn genoegen trekken er steeds veel Belgische koppels naar het Schiedamse. Zij zorgen voor een ware Nederland-België. Ook uit Nederland komen er een aantal sterke koppels die voortreffelijke resultaten neerzetten, maar de vrees voor m.n. de Vlamingen is groot bij anderen die zouden willen deelnemen: Take a heart.

    Op dit moment zien we in het Vlaamse wielerquiz-circuit steeds meer jongeren aan de deur kloppen. Dat is bemoedigend, want er zijn serieuze gerenommerde koppels aanwezig. Nieuwe koppels moeten een quiz meer zien om per jaar hun prestatie te verbeteren. Zo zijn wij in feite allemaal begonnen.

    Eén tip van de sluier: dit jaar handelt één ronde volledig over Limburgers in de internationale wielerwereld.

    Verder zijn er per vragenronde altijd de volgende items:

    klassiekers
    WK
    de grote rondes
    fotoronde
    baan / veld

    In ieder geval is er een leuke prijs in natura voor iedereen.

    Twijfel niet en je zult in ieder geval een groot aantal leden van Wielerarchieven hier aantreffen o.a. onze webmaster, still going strong !!

    De organisatie is in handen van Fer Schroeders en Paul Truyen, ook beiden actief op dit forum. Wil je deelnemen meld je dan via onze e-mail. Ben je nog alleen dan proberen we een koppelgenoot voor je te vinden.

    Het moet toch kunnen om na vijf jaar eindelijk eens tot 20 koppels te komen waarbij ik met name "Hollanders" zou willen begroeten.

    Groetjes en tot in Schiedam,

    Fer

    #2
    Nieuws uit het Schiedamse:

    De eerste koppels hebben zich aangemeld:

    Kristof Dewulf en André Miltenburg (net als de organisatoren een Belgisch-Nederlands koppel). Een grote zekerheid is ook Decoster-Boddin. Ook van Van Gelder-Decupper is er al een toezegging.

    Ik hoor ook dat Ulsen meer en meer trek krijgt in een wielerquiz. Dat zou weer een Nederlandse gladiator erbij zijn.

    Komaan Nederlandse mensen take a heart !! Die Belgen mogen dan wel knettergoed zijn, maar ze zijn ooit te verslaan.

    Overigens ben ik bezig om vóór de quiz voor de deelnemers een plek te vinden om wielerspullen te ruilen of andere zaken te doen. Misschien gewoon in de kantine van de sporthal, maar dat is afhankelijk van de drukte.

    Let op: het is geen officiële wielerbeurs en geen grote happening en bedoeld voor de deelnemers.

    Groetjes,

    Fer

    Opmerking


      #3
      Ik moet toegeven Fer dat ik 2 jaar geleden op de parking het 1 en ander heb overgeladen, dus dat beetje ruilbeurs gebeurde toen ook al

      Bij deze wil ik even opmerken dat mijn familienaam in 2 woorden wordt geschreven, dat is geen verwijt aan jou Fer want het eigenlijk mijn eigen fout want ik tot nu nooit ingegrepen.

      Kristof

      Opmerking


        #4
        Ik zie dat mijn collega-organisator hier zijn rol als PR van onze kwis te Schiedam uitstekend vervuld. Toch wil ook ik onze Nederlandse vrienden en uiteraard ook de Belgische uitnodigen op onze wielerkwis. Iedereen is natuurlijk ook van harte welkom op de andere organisaties van het superprestigecircuit

        Opmerking


          #5
          Ook ik vermoed aanwezig te kunnen zijn op je wielerquiz.
          Allicht met Erik Coenen, de slijkduivel .

          's Avonds zijn we echter wel uitgenodigd op een voetbalwedstrijd :

          GBA - SINT-TRUIDEN namelijk.


          Hoop op je begrip als we het pand durven verlaten omstreeks 18h.



          Ps. Wanneer komen nu eens eindelijk enkele Nederlanders naar onze quiz in Merksem bij Antwerpen. Deze zal op 20 januari plaats vinden
          en inschrijven kan via e-mail PEERBEUK@PANDORA.BE.
          Vanaf de grens amper een halfuurtje rijden en er zijn broodjes met kaas !!!!

          Opmerking


            #6
            Hallo deelnemers van de quiz,

            Ik heb afgesproken met de baas van de kantine en de zaal dat jullie beneden in de kantine kunnen ruilen wat jullie willen. Jullie hoeven daar niets voor te betalen. Ik vind het alleen maar leuk dat het gebeurt. Ik ga dit overigens niet uitschrijven als wielerruilbeurs en is in principe bedoeld voor de deelnemers, maar als anderen uit de omgeving ook willen komen zijn ze welkom. Geen professionele business dus !!

            Groetjes,

            Fer

            Opmerking


              #7
              Allée Fer de 'regulars' zijn er toch altijd. Dus dat wil zeggen dat Erik Vande Keere
              en ondergetekende er zonder tegenbericht ook zullen daar in het Schiedamse.


              TLM
              Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

              Opmerking


                #8
                Ik verheug me erop jullie te zien en te zweten.

                Fer

                Opmerking


                  #9
                  Hallo wielerquizers,

                  Willen jullie je a.u.b. opgeven voor de quiz in Schiedam via e-mail. Dit vanwege het feit dat wij helaas niet aanwezig waren in Merksem.

                  f.schroeders@schiedam.nl of
                  f.schroeders@planet.nl

                  Tot de grote strijd

                  Fer

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X