Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Boek over Tour-regels en statistieken.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Boek over Tour-regels en statistieken.

    Jaren geleden ben ik begonnen om regels en statistieken van de Tour de France op te schrijven in boek-vorm. En een tijd terug heb ik even doorgezet, en het tot een (in mijn ogen) samenhangend geheel gezet. Daarom kan ik nu met trots melden dat mijn boek "Tour de France, regels en statistieken" af is!

    Voor wie het wil bekijken: het is in pdf-vorm te downloaden van tourdefrancestatistieken.nl.

    Het is het boek geworden waar ik zelf jaren terug naar op zoek was maar niet kon vinden, maar hopelijk worden sommige van jullie hier ook blij van.

    #2
    Ruim twee en een half jaar later:
    Dit boek is nu (met updates, fouten verbeterd, aanvullingen, betere lay-out en vertaald naar het Engels) in gedrukte versie te verkrijgen via Amazon.

    Opmerking


      #3
      Proficiat, veel succes ermee.

      Opmerking


        #4
        Dank je! Ik heb nu ervaren dat het voor een schrijver heel goed voelt om een gedrukte versie van zijn boek in zijn handen te hebben.

        Opmerking


          #5
          Proficiat

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Pie.er Bericht weergeven
            Ruim twee en een half jaar later:
            Dit boek is nu (met updates, fouten verbeterd, aanvullingen, betere lay-out en vertaald naar het Engels) in gedrukte versie te verkrijgen via Amazon.
            Ook te koop op amazon.fr, waarschijnlijk goedkoper (verzendingskosten) en zeker sneller ( vandaag gekocht, levering voorzien dinsdag).
            Patrick

            Opmerking


              #7
              mooi stukje werk Pieter!

              Opmerking


                #8
                Nu ook in het Nederlands verkrijgbaar. (link)

                Opmerking

                Bezig...
                X