Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Archief Vooruit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Archief Vooruit

    Kunnen jullie het archief van de Vooruit nog raadplegen? Zo ja, graag de link

    #2
    toch via hetarchief.be en dan enkel voor de oorlogsperiode 14/18.
    het archief van Vooruit zelf is onvindbaar.

    Opmerking


      #3
      Heb hetzelfde probleeem. mijn link waarmee ik tot 1950 kon raadplegen werkt niet meer. ftp://digital2.amsab.be/gedigitalise...t0002_vooruit/
      Hopelijk komt het snel in orde

      Opmerking


        #4
        Ik heb indertijd 1947-1950 gedowload.


        Jan

        Opmerking


          #5
          Tot en met 1918 kun je hier nog vinden:
          ftp://digital.amsab.be/pubs_serials/Vooruit_1884-1918/

          Bij de Koninklijke Bibliotheek van België hebben ze Vooruit helemaal online, maar is veel omslachtiger zoeken ... en een stuk trager

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door limbobertje Bericht weergeven
            Tot en met 1918 kun je hier nog vinden:
            ftp://digital.amsab.be/pubs_serials/Vooruit_1884-1918/

            Bij de Koninklijke Bibliotheek van België hebben ze Vooruit helemaal online, maar is veel omslachtiger zoeken ... en een stuk trager
            ik heb alle jaren gedowload tot 1950 , zijn er nog andere jaren beschikbaar?.

            Opmerking


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door fderoose Bericht weergeven
              ik heb alle jaren gedowload tot 1950 , zijn er nog andere jaren beschikbaar?.
              Wat zijn de voorwaarden opdat ik daarin zou kunnen zoeken?

              Ik help een lokaal amateurvoetbalclubje uit Vilvoorde dat straks 100 jaar bestaat en waarvan de roots in het Arbeidervoetbal liggen. Zo ik die periode wil uitvlooien moet ik bij dagblad Vooruit zijn. Kan natuurlijk ook naar Amsab in Gent gaan, maar er is enkel tijdens de werkuren inzage mogelijk.

              Johan

              Opmerking


                #8
                Ik heb ook maar 1947-1950 gedownload.

                Opmerking


                  #9
                  Fderoose, ik heb je een privé bericht gezonden, aangaande je digi bestanden Vooruit, maar de box zit blijkbaar vol.
                  mvg,
                  Johan

                  Opmerking


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door vanwinjp Bericht weergeven
                    Fderoose, ik heb je een privé bericht gezonden, aangaande je digi bestanden Vooruit, maar de box zit blijkbaar vol.
                    mvg,
                    Johan
                    Freddy is sinds 24 juni vorig jaar niet meer actief geweest op het forum. Zijn laatste bericht is al van 4 februari vorig jaar. Ik hoop dat alles in orde is met hem.

                    Kristof

                    Opmerking


                      #11
                      Oh, hopelijk is alles ok met hem, zie de naam al jaren lang passeren en heb niet zo stilgestaan bij de laatste tussenkomsten. Dank voor de info.

                      Opmerking

                      Bezig...
                      X