Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen archief HBVL

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Problemen archief HBVL

    Sinds vanmorgen heb ik problemen met het lezen van de PDF's op de site van HBVL.
    Ik kan perfect inloggen met mijn paswoord en via de zoekfunctie een artikel opvragen, maar als ik op een bepaalde datum van de gevonden hits klik zie ik de PDF niet. Er verschijnt links bovenaan "x klik voor PDF weergave", maar als ik dat doe krijg ik een scherm met de melding "Deze webpagina kan niet worden weergegeven HTTP 403 Meest waarschijnlijke oorzaken: •Voor deze website dient u zich aan te melden "

    Heeft iemand gelijkaardige problemen? Ik stuur hierbij de twee screenshots die het probleem moeten duidelijk maken


    Laatst bewerkt door Frascati55; 13.06.2011, 08:06.

    #2
    Marcel,



    Ik heb die problemen ook. Het is al van gisterenavond dat er iets verkeerd is. Ik vrees dat we zullen moeten wachten tot morgen.



    Jan

    Opmerking


      #3
      Ik heb deze problemen ook.
      Maar het kan misschien wel zijn dat mijn abonnement vervallen is.
      Was dit niet maar voor één jaar geldig ?
      Ik geloof dat mijn jaar al lang verstreken is.
      Ik heb echter nooit een bericht gekregen om het abonnement al dan niet te laten verlengen.

      Opmerking


        #4
        Daaraan zal het niet liggen, want ik heb onlangs mijn abonnement nog verlengd.

        Opmerking


          #5
          Ik denk dat het gewoon een technisch probleem is. Het begon gisterenavond met een Error 404-foutmelding.
          gezien de verlofdag van vandaag denk ik dat het pas morgen zal opgelost geraken.

          Opmerking


            #6
            Problemen met HBVL

            Zelfde probleem ook bij mij.

            Opmerking


              #7
              Het Belang van Limburg

              Heb daarjuist nog eens geprobeerd, zoals altijd via mijn favorieten maar krijg een bericht van een hacker te zien.
              Willy

              Opmerking


                #8
                Hblv

                Ook ik heb al van gisteren problemen digitaal archief hbvl, zojuist nog eens probeerd

                Opmerking


                  #9
                  Als er inderdaad een hacker aan het werk is/was, dan kunnen de problemen nog een tijdje duren.

                  Opmerking


                    #10
                    Belang

                    Als ik bovenaan op de balk waar enkele site's staan met het pijltje op Het Belang van Limburg kom, verschijnt op het scherm:
                    Het Belang van Limburg-Archief
                    Hacked
                    http: enz.
                    Groetjes
                    Laatst bewerkt door bladtwilly; 14.06.2011, 21:37.

                    Opmerking


                      #11
                      Blijkbaar zitten ze zwaar in de puree want de site is nog steeds niet bereikbaar

                      Opmerking


                        #12
                        Bij Sony heeft het weken geduurd voordat ze hersteld waren van een hacker.

                        Opmerking


                          #13
                          Ik kreeg vandaag volgend bericht van HBVL

                          Beste meneer Baetens,

                          Bedankt voor uw mailtje.

                          Ons archief werd enkele dagen geleden gehackt. Wij proberen nu alles in het werk te stellen om het archief zo vlug mogelijk terug online te krijgen, gisterenmorgen leek alles terug te werken, maar tevergeefs.

                          Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en hopen dat u nog enkele dagen geduld kan uitoefenen.



                          Met vriendelijke groet



                          Ine Vanderstraeten

                          Servicecenter

                          Het Belang van Limburg

                          Opmerking


                            #14
                            Hbvl

                            Beste vrienden

                            Van deze morgen kan ik weer op digitaal archief van het belang van Limburg

                            Sportieve groeten


                            Creemers Jozef

                            Opmerking


                              #15
                              Hbvl

                              Ik kan er op maar toch heeft hij nog problemen , als hij moet zoeken geeft hij aan pagina niet gevonden

                              Sportieve groeten

                              Creemers Jozef

                              Opmerking

                              Bezig...
                              X