Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Coups de Pédales

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Coups de Pédales

    Twee vraagjes:
    1. Ik kan de website http://www.coupsdepedales.eu/ niet meer openen. Is dit bij anderen ook zo?

    2. Welk is het laatst verschenen online nummer van CDP? ik heb nr 188 nog gedownload, maar weet niet of er nadien nog één geweest is.

    Dank bij voorbaat

    #2
    Problème technique actuellement. Site inaccessible.

    Le dernier numéro diffusé est le 190 .

    Amicalement,
    Didier

    Opmerking


      #3
      1.Ik kan het ook niet openen.

      2 Geen idee, sorry.

      Opmerking


        #4
        Probeer via Mémoire dy cyclisme.

        Opmerking


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door hans Bericht weergeven
          Probeer via Mémoire dy cyclisme.
          Lukt ook niet.

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door hans Bericht weergeven
            Probeer via Mémoire dy cyclisme.
            Er staat nog wel

            Nous remercions M. Claude Degauquier, le directeur de publication de la revue "Coups de Pédales" qui nous a autorisés à numériser et mettre en ligne les numéros qui ne sont plus disponibles à la vente.

            Cette consultation sur notre site est réservée aux adhérents de Mémoire du cyclisme. Elle se fera en lecture sur fichiers Adobe Reader "pdf".
            Les revues seront progressivement mises en ligne.
            Nous vous souhaitons de bons moments de lecture avec cette magnifique revue.

            Maar mijn Frans is helaas niet je dat.
            Maar ik heb het vermoeden dat er staat dat er alleen via CdP het nummer kan worden gedownload.
            De papieren die nog wel beschikbaar kunnen nog wel op PDF formaat gedownload worden.


            mvg
            Gerrit

            Opmerking


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door didierk Bericht weergeven
              Problème technique actuellement. Site inaccessible.

              Le dernier numéro diffusé est le 190 .

              Amicalement,
              Didier
              Merci Didier. Avez-vous une idée combien de temps ça va durer?

              Opmerking


                #8
                Ik heb ook een mail gestuurd naar Claude Degauquier, maar die mail kwam terug omdat het mailadres zogezegd niet kan gevonden worden. het is het mailadres dat eindigt op coupsdepedales.be. Indien iemand een ander mailadres heeft van Claude, willen jullie het mij dan via een pb sturen?

                Opmerking


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tourfanaat Bericht weergeven
                  Ik heb ook een mail gestuurd naar Claude Degauquier, maar die mail kwam terug omdat het mailadres zogezegd niet kan gevonden worden. het is het mailadres dat eindigt op coupsdepedales.be. Indien iemand een ander mailadres heeft van Claude, willen jullie het mij dan via een pb sturen?
                  Mail gekregen van Guy Crasset. Claude Degauquier heeft niets meer te maken met CDP. Er is een probleem met de site sedert een 10-tal dagen. Guy werkt aan een oplossing samen met de eigenaars van de domeinnaam

                  Opmerking


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tourfanaat Bericht weergeven
                    Mail gekregen van Guy Crasset. Claude Degauquier heeft niets meer te maken met CDP. Er is een probleem met de site sedert een 10-tal dagen. Guy werkt aan een oplossing samen met de eigenaars van de domeinnaam
                    OK, dan zullen we maar een beetje geduld moeten uitoefenen.

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X