Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kermiskoers Perwez 20 augustus 1945

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Kermiskoers Perwez 20 augustus 1945

    Goede middag

    Kan iemand mij soms helpen om de echte naam geven van de 18de van deze wedstrijd

    PRIX DE PERWEZ : 125 Km
    1-VITAL SNEYDERS (INDIVIDUEL) en 3h18’30’’ ; 2-Herman Champagne à 1 lg ; 3-Jean Bogaerts ; 4-Edward Peeters (Boutersem) ; 5-Frans Leenen ;
    6-Jacques Geus ; 7-Isidoor Van Schel ; 8-Arthur Stevenne ; 9-Albert Van Hecke ; 10-Armand Putzeys ; 11-Ex-aequo : Emile Masson , Théo Pirmez , Auguste Simons , Lode Michiels (Boutersem) , Joseph Philips & Marcel Van Diest ; 17-Jacques Vecray ; 18-Lay ; 19-Jean Bogaerts ; 20-Lodewijk Prairie ;
    21-Richard Kemps ; 22-Albert Vrancken

    Bedankt voor de eventuele reaktie

    Groetjes Valère

    #2
    Zou Oscar Giltay moeten zijn.

    Opmerking


      #3
      Bedankt Ulsen voor de mededeling maar ben je zeker van je antwoord want iemand anders gaf mij Marcel Leyre als naam door

      Groetjes
      Valère

      Opmerking


        #4
        Niet 100% zeker. Maar Marcel Leyre nog minder zeker. aangezien hij volgens mijn uitslagen alleen in (West-) Vlaanderen heeft gekoerst.
        Laatst bewerkt door ULSEN; 09.11.2021, 12:35.

        Opmerking


          #5
          Dag Valère

          In "Le Journal de Charleroi" en "L'Indépendance - Quotidien de Charleroi" van 22 augustus 1945 vermeldt men als 18de Crahay.
          Het Nieuwsblad en GVA geven Lay.

          Het zou dus wel eens om Zénon Crahay kunnen gaan, geboren in Awans in 1924 en prof van 1944 tot 1950.

          Opmerking


            #6
            Ik denk, dat dat zeker correct is, Marcel! Zenon Crahay dus.

            Opmerking


              #7
              Goede avond
              Bedankt voor jullie hulp

              Groetjes
              Valère

              Opmerking

              Bezig...
              X