![]() |
![]() |
#11 |
Kampioen
Leeftijd: 65
|
![]() Groetjes en gefeliciteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kampioen
|
![]()
VUL HEM NOG EVEN IN:
Tot nu toe zijn alle Wielerarchieven-mensen gekwalificeerd ook Johan van der Peer. Te winnen een Gazelle racefiets: € 7300, Reischeque van € 300 en een weekend met een Fiat 500 of een Alfa Romeo MiTo. Ik kan even geen druk uitoefenen op de redactie. Ze hebben het superdruk, maar jullie krijgen een persoonlijke e-mail. DUS DOE MEE. Dit kan een Wielerarchieven-bijeenkomst worden. Gewoon even opzoeken, want dat mag voor jullie geen probleem zijn. Groetjes, Fer |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kampioen
|
![]()
Uiteraard een nulletje vergist bij de Gazelle racefiets.
Er zijn nog finaleplaatsen te verdienen. De prijzen zijn in principe gemakkelijk verdiend. Dus treuzel niet en doe mee. De finalisten hebben op dit moment een mail van ons ontvangen. Het zijn er op dit moment negen. Van die negen komen er vier in de grote finale. De finale wordt pas na 13.30 gespeeld. Dat betekent dat Schiedam qua tijd gemakkelijk te bereiken is vanuit België. Even de finalisten op een rijtje op dit moment: Ed Scholte Johan Zwanenburg Rob Kroos Bart Coppens Jan De Smet Van Peer Jacques Burremans Bas van der Vooren Ton Rikkoert Groetjes, Fer |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Super Moderator
Leeftijd: 58
|
![]()
Dus een fiets van 73.000 € !!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kampioen
|
![]()
Hallo Jan !!!
Dan weet ik zeker dat je gaat komen. Als je komt neem wat boeken Groene Leeuw mee. Groetjes aan de bonzai-boompjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Super Moderator
|
![]()
Proficiat William met je overwinning. Je was sterk en snel.
Veel plezier op je fiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Elite
Leeftijd: 69
|
![]()
Via deze weg wil ik Fer complimenteren met het initiatief en de organisatie van deze quiz.
Een initiatief dat veel meer respons had verdiend, zowel van deelnemers als publieke belangstelling. Voor dat laatste speelde het minder goede weer uiteraard een grote rol. Ook de aanwezigheid van Leontien van Moorsel in de jury zorgde voor een professioneel uitziend geheel. Ik ben blij dat ik heb meegedaan en dat ik van de beste deelnemer, William, heb verloren. Het is in ieder geval iets om met veel plezier aan terug te denken. Fer hartelijk dank !!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Super Moderator
|
![]()
Het was zelfs een internationale quiz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Elite
Leeftijd: 69
|
![]()
Helaas was dat van korte duur.
Had verwacht dat jij mijn grootste concurrent zou zijn. Jammer dat je je vanwege drukke werkzaamheden zo slecht had kunnen voorbereiden. Volgende keer beter Jan !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Elite zn Contract
Leeftijd: 41
|
![]()
Ik kan alleen maar beamen wat Jan en Jacques reeds hebben gezegd. Fer verdient inderdaad alle lof voor wat hij heeft weggezet: een mooie tentoonstelling, een quiz van hoog niveau met schitterende prijzen en natuurlijk Leontien van Moorsel in de jury. Ik ben zeer content met de fiets en de eerste kilometers zijn er al op gemaakt.
Chapeau Fer. William van Peer |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Digitale kranten | Jan De Smet | Mededelingen | 10 | 3 november 2015 21:13 |
Mijn eerste racefiets | horstjan | Wielerverhalen en -anekdotes | 0 | 18 december 2009 15:31 |
Einde Quiz Schiedam; Einde Sp | Fer Schroeders | Super Prestige Quiz Circuit | 1 | 3 februari 2007 23:55 |
Quiz In Schiedam | Fer Schroeders | Super Prestige Quiz Circuit | 6 | 9 februari 2006 22:07 |
Rectificatie Quiz Schiedam | Fer Schroeders | Super Prestige Quiz Circuit | 2 | 9 oktober 2005 11:57 |