Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wie is deze renner

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    wie is deze renner

    Wie is deze renner weer?
    En van welk jaar is deze trui?
    Toegevoegde bestanden

    #2
    Hallo

    Dit is zonder enige twijfel Geraint Thomas. Hij was hier wellicht Brits kampioen op de weg (2011) maar hij heeft ook een aantal titels in het tijdrijden behaald.

    Opmerking


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Marc Bericht weergeven
      Hallo

      Dit is zonder enige twijfel Geraint Thomas. Hij was hier wellicht Brits kampioen op de weg (2011) maar hij heeft ook een aantal titels in het tijdrijden behaald.
      Klopt, maar voor het behalen van tijdrijden titels krijg je geen trui uitgereikt, dus hier in de trui van Brits kampioen op de weg

      Opmerking


        #4
        Stephen, is dat alleen in Groot-Brittanië ? Als ik me niet vergis draagt in België de nationale kampioen wel een trui , maar alleen in tijdritten, ook tijdritten in het buitenland, of ben ik mis ?

        Opmerking


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door hans Bericht weergeven
          Stephen, is dat alleen in Groot-Brittanië ? Als ik me niet vergis draagt in België de nationale kampioen wel een trui , maar alleen in tijdritten, ook tijdritten in het buitenland, of ben ik mis ?
          Ik ben mis, er wordt wel een trui uitgereikt voor ene titel nl The British Time Trial Championship, en van de UCI mag alleen die trui in tijdritten door de winnaar gedragen, ook in het buitenland.

          Er bestaat een hoop titels tijdrijden in het VK bv 10 miles, 25 miles, 50 miles, 100 miles, 12 hours etc en iedere winnaar krijgt een kampioenstrui uitgereikt, maar die mogen niet in internationale competitie gedragen worden.

          Dus, Marc heeft wel gelijk gehad dat het truitje van GT ook voor het behalen van een tijdrijden titel had kunnen zijn, sorry, Marc

          Opmerking

          Bezig...
          X