Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gebruikers

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Gebruikers

    Het komt de laatste tijd nogal eens voor dat de mensen onder hele vreemde namen zich aanmelden voor deze site,dit vind ik wel erg jammer.

    Dit om te communiceren met deze mensen volgens mij zijn dit absoluut geen liefhebbers van het wielrennen.


    Zo is er sinds gisteren een gebruiker genaamd flaweiu,daar zit zelfs reclame bij voor het kopen van ringen.

    Dit kan en mag toch niet de bedoeling zijn van deze site.

    Het zou erg jammer zijn dat een mooie site als Wielerarchieven hier door vervuild gaat worden.


    #2
    Henri,



    We doen ons best om ze tegen te houden en/of te verwijderen. Maar de strijd tegen SPAM is dezelfde als tegen doping, een never ending story.



    Jan

    Opmerking


      #3
      Deze week liep het inderdaad een beetje de spuigaten uit met registraties van
      "vreemde vogels" die er maar op uit zijn om te spammen.

      Bij deze in ieder geval reeds het domein mail.ru geblokkeerd want daar zaten
      nogal wat van dat "pluimvee" tussen.

      En het is zoals Jan zegt een serieus groot deel van de Internet bandbreedte gaat
      verloren aan spammers, jammer Eigenlijk is dit inherent aan het Internet,
      dat ding is namelijk van iedereen en van niemand
      Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

      Opmerking


        #4
        Vandaag ook alle gebruikers zonder enige bericht op het forum en welke 2 jaar inactief zijn verwijderd.

        Verder ook alle gebruikers die na registratie niet de link in de registratie-email heb aangeklikt om hun registratie te voltooien, werden verwijderd.


        Als tussentijdse maatregel worden ook alle gmail en hotmail adressen geweigerd bij registratie. Zie dat de stormloop van duistere figuren met vreemde namen blijft aanhouden en vaak gebruiken deze hiervoor een gmail adres.
        Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

        Opmerking


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Stefaan Bericht weergeven
          Als tussentijdse maatregel worden ook alle gmail en hotmail adressen geweigerd bij registratie. Zie dat de stormloop van duistere figuren met vreemde namen blijft aanhouden en vaak gebruiken deze hiervoor een gmail adres.

          Stefaan, zal deze maatregel geen gevolgen hebben op de "serieuze" geïnteresseerden?
          Ikzelf heb bv ook een gmail adres.

          Opmerking


            #6
            Ik heb een hotmail adres. Is het mogelijk om bij aanmelding adres,postcode,
            woonplaats, (land.) telnr,en/of mobielnummer te vragen. en E mail.
            Deze gegevens incl. geb. datum vraagt de KNWU ook om lid te worden!!
            Via onze club Westland Wil Vooruit meld ik ze dan aan!!

            Opmerking


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jan De Smet Bericht weergeven
              Stefaan, zal deze maatregel geen gevolgen hebben op de "serieuze" geïnteresseerden?
              Ikzelf heb bv ook een gmail adres.
              Bij registratie...

              Opmerking


                #8
                Ja ikkes, maar ik bedoel daarmee dat heel wat potentiële nieuwe gebruikers ook gmail en hotmail adressen hebben.

                Opmerking

                Bezig...
                X