![]() |
![]() |
#1 |
Een winnaar
Leeftijd: 67
|
![]() 2) In welk jaar is hij geboren? 3) Voor welke amateurploeg(en) heeft hij gereden? Bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Een winnaar
|
![]()
Ronny,
Op enkele vraagjes kan ik antwoorden. Heb als gelegenheids veldrijder eind jaren 70, begin jaren 80 ook een aantal crossen gereden waaraan Paul Lauwaert toen deelnam (en deze in het Waasland ook zeer veel won). 1. Hij droeg bij mijn weten geen bril, heb dit toch nooit gezien. 2. Zijn geboortedatum is 25/11/1955. (gevonden in een oude cyclo-sprint) 3. Hij reed voor de wielerclub WK Artevelde uit Gent. Paul Lauwaert was toen woonachtig (misschien nog wel) in Stekene (Oost-Vlaanderen) op dit adres : Paul Lauwaert Polkenstraat 96 9090 Stekene |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Moderator
Leeftijd: 39
|
![]()
Hij is geboren te Sint-Niklaas.
Kristof |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Een winnaar
|
![]()
Dank voor de informatie over Paul Lauwaert. Als hij geen bril droeg, heb ik wel een probleempje met een renner die in 1990 geselecteerd werd voor de Belgische ploeg. (Er stond niet bij wie wie was, ik was door eliminatie tot het besluit gekomen dat de renner met bril Lauwaert moest zijn.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Kampioen
Leeftijd: 62
|
![]() Citaat:
Zou je die foto eens op het forum kunnen zetten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Elite
Leeftijd: 58
|
![]()
Hallo,
de enige 2 veldrijders uit die periode met een bril waren Johny Blomme en Pascal Van Riet die in de belgische ploeg gereden hebben. groeten, Filip Peeters |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Een winnaar
|
![]()
Marcel, ik heb nog altijd geen scan (cfr.ook de discussie over Timmers/Timmis). Ik heb destijds al de stille wenk gekregen "dat dit niet duur was" en inderdaad, dat weet ik, want ondertussen heb ik er één gekocht voor mijn zoon (maar die woont op Tenerife, dus die kan hier ook niet helpen). Nee, het is een kwestie van plaatsgebrek op mijn bureau.
Filip, de suggestie dat het Johnny Blomme zou kunnen zijn klopt perfect. Iedereen bedankt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paul de Baerdemaeker | Frascati55 | Renners en Ploegen | 2 | 30 december 2011 12:42 |
Paul Albert | Fer Schroeders | Renners en Ploegen | 1 | 24 december 2011 13:55 |
Paul Sneeboer | Een gast | Renners en Ploegen | 3 | 28 september 2007 22:22 |
Paul Bourillon | Harrie Heinen | Renners en Ploegen | 0 | 17 juni 2007 00:24 |
Paul Kleimann | KDL001 | Renners en Ploegen | 3 | 15 mei 2006 12:24 |