Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wielerjournalisten!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    wielerjournalisten!

    Juist samanvatting van de masters in Waregem gezien en daar werd bij de trial over Jochen UYTDEWILLIGEN ipv Ingmar gesproken maar de hoofdvogel schiet Het Nieuwsblad af in hun wielergids door achter de naam van Jimmy DUQUENNOY een vraagteken te plaatsen naar welke ploeg hij vertrok in 2019. Triest.

    #2
    Filip, stuur een mail naar de hoofdredacteur Sport ( Guy Fransen ), je vindt zijn mailadres in de krant. Ik deed hetzelfde met dat bericht over de dood van Julien Van den Haesevelde, kreeg antwoord , maar nooit een rechtzetting gezien !

    Opmerking


      #3
      Heb zojuist een mail gestuurd, benieuwd naar hun antwoord.

      Opmerking


        #4
        Vandaag dan wel een rechtzetting betreffende het record aantal zeges in één veldritseizoen. Ex-crosser Freddy De meester had hen erop gewezen dat Albert Van Damme nog steeds recordhouder is en niet Van Der Poel

        Opmerking


          #5
          Heb een reactie gekregen: wielerjournalist Paul De Keyzer biedt zijn verontschuldiging aan. Hij heeft dat ? achter de naam van Jimmy Duquennoy overgenomen uit een andere lijst waarbij eveneens een ? voorkwam achter de naam ! Ik had er hun ook op attent gemaakt dat bij de buitenlandse pro-continentale ploegen zelfs geen naam van de ploegleiders meer voorkwam. Antwoord: plaatsgebrek !!!

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Tourfanaat Bericht weergeven
            Vandaag dan wel een rechtzetting betreffende het record aantal zeges in één veldritseizoen. Ex-crosser Freddy De meester had hen erop gewezen dat Albert Van Damme nog steeds recordhouder is en niet Van Der Poel
            Was dat het seizoen 1972/73. Ik heb een berichtje uit Neue Zürcher Zeitung waarin Van Damme zijn 30e overwinning behaalde in Zurich-Waid (27 januari). Daarna tel ik in Velo 1974 nog 4 overwinningen (w.o. WK) dus zou hij minstens 34 overwinningen hebben geboekt.

            Opmerking


              #7
              1973:36 overwinningen - 1968: 35 overwinningen - 1970: 33 overwinningen

              Opmerking

              Bezig...
              X