WielerArchieven  

Ga terug   WielerArchieven > Overige > Baggerbox

Reageren

Discussietools
Oud 30 december 2007, 16:29   #21
patfey
Kampioen

patfey's schermafbeelding

Leeftijd: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frascati55 Bekijk bericht
Ik had dit bericht op 1 oktober blijkbaar niet gelezen. Is dit nu echt waar dat er op meer dan 800 leden maar 21 mensen zijn die een kleine bijdrage over hebben om dit "monument" in stand te houden? Bedroevend, moet ik zeggen!!!

Toch wens ik Stef alle moed toe om door te gaan. Wielerarchieven mag niet verloren gaan. Desnoods moet er dan maar een vast lidgeld gevraagd worden.
Volledig akkoord. daarom heb ik ook in een discusie een tijdje terug "mémoire du cyclisme", dat voor een (groot) deel wel betalend is, niet bekritiseerd, al vind ik het wel niet helemaal "netjes" om gegevens op een niet-betalend forum te gaan opvragen om ze dan tegen betaling ter beschikking te stellen. Maar dat terzijde, ben ik eigenlijk voorstander van een systeem met lidgeld, dat maakt voor mij het storten van de bijdrage gemakkelijker (jekrijgt een mailtje met de opvraging en het rekeningnummer en je reageert onmiddellijk, terwijl je het hier in een discussie leest en, ik ten minste, het weken aan een stuk vergeet uit te voeren).
Voor de rest, aan allen een prettig oudejaar.
Patrick
patfey is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2007, 18:02   #22
jovanni
Elite

Leeftijd: 50
Standaard

Eens met patfey,

Stefaan, kun je mij je rekening-gegevens (internationaal neem ik aan; ik woon in nederland) mailen, dan maak ik een kleine bijdrage over voor het afgelopen jaar,

Jovanni / svannierop@freeler.nl
jovanni is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2007, 18:46   #23
BartVancoillie
Hoofd Publiciteitsfoto's

Leeftijd: 59
Standaard

Ik vind het ook jammer dat zo weinig mensen geen kleine bijdrage overhebben voor de beste wieler-website ter wereld. Als je dan ook nog bedenkt dat het merendeel van de bijdragen/antwoorden in discussies wordt gegeven door "steunende leden", is het helemaal bedroevend.
Ik wil mijn eigen bijdrage best verdubbelen...
BartVancoillie is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2007, 19:17   #24
Siriki
Elite

Leeftijd: 57
Standaard

Hallo,

Misschien moet Stefaan eens zeggen hoe dat de "financiële toestand" voor het moment is.

Wat zijn de kosten dit jaar (is te lezen enkele items geleden) en wat is er binnen gekomen. Met 21 zullen we die kosten duidelijk niet dekken, of zullen we onze bijdrage minstens moeten verdubbelen denk ik.

Maar misschien in deze tijd van geschenken kan nog een warme oproep
nog enkele aanzetten tot een storten van een bijdrage.

Anders moeten er andere formules uitgewerkt worden om deze geweldige site
nog straffer te maken.

Men kan ook bij de naam van de mensen die iets gegeven hebben ( wat het bedrag ook mag zijn) een teken plaatsen. Zo weten we vlug wie de mensen zijn die enkele maar vragen en kunnen we ons tov hen iets gereserveerde opstellen.

Dit zijn maar losse ideeën.

Groeten,

Filip Peeters
Siriki is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2007, 20:04   #25
Francky Callewaert
Elite zn Contract

Standaard

stuur mij alle gegevens en ik wil ook betalen?

aan iedereen een prettig eindejaar en een gezond en sportief 2008

francky
Francky Callewaert is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2007, 21:24   #26
Stayer
Een winnaar

Stayer's schermafbeelding

Standaard

Stefaan,

Als je nu het rekening nummer en een vraag voor een eventuele bijdrage eens doorstuurt naar het mailadres van alle 800 reeds bij Wielerarchieven aangemelde Forumleden.

Dan heeft ook iederéén ineens het rekening nummer en kunnen alle hiervoor geintresseerden ook vrijblijvend een bijdrage leveren en een storting doen.
Natuurlijk geheel vrijblijvend, sommigen geregistreerde bezoekers bezoeken het archief dagelijks, anderen enkele keren per week, sommigen enkele malen per maand en anderen misschien alleen eens als zij naar iets op zoek zijn (Foto's, uitslagen, datums enz.)
Stayer is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2007, 21:31   #27
patfey
Kampioen

patfey's schermafbeelding

Leeftijd: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stayer Bekijk bericht
Stefaan,

Als je nu het rekening nummer en een vraag voor een eventuele bijdrage eens doorstuurt naar het mailadres van alle 800 reeds bij Wielerarchieven aangemelde Forumleden.

Dan heeft ook iederéén ineens het rekening nummer en kunnen alle hiervoor geintresseerden ook vrijblijvend een bijdrage leveren en een storting doen.
Natuurlijk geheel vrijblijvend, sommigen geregistreerde bezoekers bezoeken het archief dagelijks, anderen enkele keren per week, sommigen enkele malen per maand en anderen misschien alleen eens als zij naar iets op zoek zijn (Foto's, uitslagen, datums enz.)
Stefaan,

Dit lijkt mij ook een goed idee. Mijn bijdrage is dit jaar heel laattijdig gekomen, omldat het er eigenlijk nooit van kwam om in mijn bankarchieven je rekeningnummer gaan te gaan zoeken. Ik reageer veel vlotter op een vraag per mail.

Je moet dan maar zien in welke mate die bijdrage "vrijblijvend" kan blijven. Als het niet anders meerkan, moet je op een gegeven moment maar uitzoeken welke mogelijkheden voor beperkte toegang (een soort quota?) voorniet-betalende bezoekers (technisch) mogelijk zijn.

Patrick
patfey is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2007, 21:36   #28
Jaak
Kampioen

Leeftijd: 60
Standaard

Volledig mee eens Jan, enkel niet wat die pintjes betreft.

Jaak
Jaak is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2007, 10:36   #29
Tistaert
Elite

Tistaert's schermafbeelding

Leeftijd: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patfey Bekijk bericht
...
Dit lijkt mij ook een goed idee. Mijn bijdrage is dit jaar heel laattijdig gekomen, omldat het er eigenlijk nooit van kwam om in mijn bankarchieven je rekeningnummer gaan te gaan zoeken. Ik reageer veel vlotter op een vraag per mail. ...
Stefaan,

Het lijkt mij ook een goed idee om een rekeningnummer door te sturen. Wegens wijziging van computer ben ik ergens het rekeningnummer kwijtgeraakt en in mijn bankarchieven vond ik het niet onmiddellijk terug . Resultaat: nog geen (kleine) bijdrage van mij. Ik breng dit nog in orde.
Tistaert is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2007, 11:23   #30
Jan De Smet
Super Moderator

Jan De Smet's schermafbeelding

Leeftijd: 58
Standaard

Aan iedereen,

Stefaan was er nooit voor om een bijdrage te vragen. Ikzelf heb dit in 2006 na de beurs van Gent gelanceerd. Daarom ook doe ik ieder jaar na de beurs van Gent een nieuwe oproep.

Iedereen die hier dus reageert zal een vrijblijvende mail krijgen van mij met de gegevens van Stefaan. Iedreen doet er mee wat hij wil en naar eigen godsvrucht en vermogen.

Jan
Jan De Smet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools

Regels voor berichten