Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oproep Quiz Langdorp

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Oproep Quiz Langdorp

    Aangezien ik zelf nog geen quizpartner had voor de eerste wielerquiz van het nieuwe Super Prestige quizseizoen nu aanstaande zaterdag, had ik hier en daar een rondvraag gelanceerd.

    Nu heb ik uiteindelijk toch een 'partner in crime' gevonden in de persoon van Flupke. Bedankt hiervoor Flupke

    Maar organisator Jos Van Gelder had ook al iemand achter de hand.

    Vandaar mijn oproep aan de forum-bezoekers die eens een gezellige namiddag willen quizzen om zich kandidaat te stellen om die ene 'eenzame' ziel uit de nood te redden.
    De speler zonder partner gaat door het leven onder de naam Carl Berteele. Juist ja voor de meesten zal dat een belletje doen rinkelen, Carl is namelijk al jaren aktief als sportjournalist bij de VRT radio ... dus een unieke kans om een sterk koppel te vormen want Carl weet wel één en ander over de wielersport.


    De coordinaten voor de quiz in Langdorp zijn als volgt
    • datum: 23 oktober 2004
    • lokatie: Zaal achter café/duivenlokaal Den Arend, Mouthoornsteenweg 31 te Langdorp
    • aanvang: 14:00 uur
    • einde: +/- 18:30 à 19:00 uur
    • contactpersoon: Jos Van Gelder, Achterheide 25, 3980 Tessenderlo


    Mensen die serieuze interesse hebben kunnen met mij contact opnemen via email, waarna ik dit doorgeef aan Jos Van Gelder.

    En wie weet, misschien krijg je de smaak wel te pakken en krijg je maar niet genoeg van die wielerquizzen ... zoals het ondergetekende is overkomen.
    Het is immers zonder gevaar, want zeg nu zelf ik zie er toch nog altijd goed uit

    Dus aarzel niet, en speel mee


    TLM
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    #2
    Hallo,

    Ik zou graag deelnemen (met Carl Berteele)aan de kwis in Langdorp.

    Speelde vroeger meermaals samen met Hans Vandeput.

    Overdag ben ik bereikbaar op tel.nr. 02/766.12.30 (tot 16.30)
    na 17.30 op tel. nr. 02/687.62.83

    of email. filip.peeters@a2d.be(werk)
    of privé peeters.filip1@pandora.be

    Misschien tot morgen.

    Filip Peeters

    Opmerking


      #3
      Kleine correctie: tel werk 02:766.12.37 (rechtstreekse lijn)

      Dank u

      Filip Peeters

      Opmerking


        #4
        Bedankt Filip voor je reactie maar helaas had Jos Van Gelder intussen al iemand gevonden om te koppelen aan Carl Berteele.

        Dus als er toch nog iemand bereidt is om mee te doen in Langdorp aarzel dan niet, misschien kan er dan nog een extra koppel gevormd worden; Peeters - ???

        Hans iets voor jou (ik probeer wat zachte druk uit ? Het is niet zo ver bij jou uit de buurt


        TLM

        Opmerking

        Bezig...
        X