Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1981 Ti Raleigh

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hallo PP,

    Shirttekenaars Philippe Zingoni, Jean-Louis Bey en onze eigenste Jan Soens hebben reeds heel wat gepubliceerd op diverse websites in het verleden en daar kon je ze allemaal op die dubbele grootte krijgen.
    Philippe heeft ondertussen een nieuw inititiatief opgezet (http://maillotscyclistes.blogspot.com/), maar alle vroeger beschikbaar materiaal staat er (nog) niet op.

    mvg
    Bart

    Opmerking


      #17
      Ja, maar ik denk dat Philippe nu problemen heeft met zijn computer waardoor er geen aanvullingen meer komen.



      Jan

      Opmerking


        #18
        Originally posted by Jan De Smet@15 Oct 2006, 17:27
        Ja, maar ik denk dat Philippe nu problemen heeft met zijn computer waardoor er geen aanvullingen meer komen.



        Jan
        Of geen tijd / zin meer??

        Opmerking


          #19
          Hoewel ik e.e.a. regelmatig check, moet ik constateren dat op de site van Philippe Zingoni de laatste tijd in ieder geval geen aanvullingen meer zijn geplaatst. Kan iemand mij helpen, door ze bijvoorbeeld op het forum te plaatsen, aan de volgende supersize ( grootformaat ) tekeningen van de shirts: 1985 Verandalux-Dries en 1991 Team Telekom. Ik heb ze alleen in kleinformaat.
          Gr. PP
          Toegevoegde bestanden

          Opmerking


            #20
            Creda en CREDA

            Ik kan niet anders concluderen dan dat Hoste op de (kleuren-)foto een oude trui aan heeft met het "Creda" (van 1980) i.p.v. het "CREDA" (1981, kapitalen). Hoste reed in 1980 nog niet voor Raleigh!

            van 1980 zijn wel meer portretjes (buste en rijdend) maar dan op een poster die ik in een plakboek heb zitten, maar die wel helemaal verknipt is :-(

            Opmerking


              #21
              Raleigh

              De zwart-wit foto's zoals die van Knetemann is de persreeks van 1980
              Ti Raleigh-Creda. In 1979 was er ook z'n serie met Ti Raleigh-Mc Gregor
              In 1981 is er ook een zwart-wit glansreeks. (Pers)
              In 1982 zijn alle foto's uitgegeven in kleur en zwart-wit (dof)
              Ik zoek nog altijd de zwart-wit foto van Ludo De Keulenaer. Wie heeft deze
              voor mij? Koos

              Opmerking


                #22
                Mensen.

                Om het een beetje simpel en nog te overzien het volgende over de z/w foto's.

                Ik heb alle renners in bustepose en ook met het admiral tekentje BEHALVE Frank hoste. Maar dat is te verklaren zie hierboven.!!!

                Dus 15 renners met admiral en 1 zonder.

                Ook is er nog een zeer grootformaat ploegfoto(persfoto) 21.5 x 18.5 cm

                Verder heb ik ook nog een persoonlijke foto van Lubberding voor Champvoeding

                Groetjes
                Toegevoegde bestanden
                Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

                Opmerking


                  #23
                  Hoste is waarschijnlijk op een andere dag gefotografeerd: hij staat niet op de ploegfoto waar 14 renners op staan. Misschien omdat hij er niet bij kon zijn, of nog niet was gecontracteerd??

                  Hanegraaf (onder contract vanaf april 1981) en Freuler (alleen onder contract tijdens de eerste twee weken van de Tour de France) ontbreken om begrijpelijke redenen op de ploegfoto.

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X