Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verhuis WielerArchieven naar nieuwe server bij de provider

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Verhuis WielerArchieven naar nieuwe server bij de provider

    Volgende week dinsdag 27 oktober, rond de middag zal het WielerArchieven forum verhuizen naar een nieuwe server, bij de provider.

    Dit betekent wel dat WielerArchieven van maandag avond 26 oktober tot woensdag morgen 28 oktober uit de lucht zal zijn. Het hoeft niet meteen dat het forum niet bereikbaar is, maar 'k wil geen risico nemen dat het tijdens het verhuis bij de provider fout loopt. Ondertussen neem ik voor de zekerheid ook een backup van alle bestanden en de achterliggende database.

    Bij deze onze verontschuldigingen voor het ongemak. Helaas zijn wij van WielerArchieven niet aansprakelijk voor eventuele afkickverschijnselen

    Mededeling van de provider volgt hieronder voor degene die daar interesse in zouden hebben naar wat achterliggende informatie.

    -------

    Op 6 oktober 2015 lieten wij u weten dat uw website verhuist zal worden op dinsdag 27 oktober 2015 tussen 13 uur en de dag nadien tot 6 uur.

    Belangrijk is dat u op deze dag geen enkele wijziging aan uw website doet. Uw e-mails blijven werken en uw website zal tijdens de verhuis online blijven. Op het moment van de verhuis zal de website op de oude server inladen en dus bereikbaar blijven. De dag na verhuis zal de website inladen op de nieuwe server.

    Uw account wordt op een server gezet met minstens een Intel Xeon E5 3.5GHz quad core processor en heeft 8 GB RAM geheugen en is voorzien van een solid state drive of solid state disk (SSD). Extra voorzien wij hardware dat voornamelijk DDoS-aanvallen beter onder controle houdt, iets wat op een shared server sneller voorkomt!

    Met vriendelijke groeten
    Het AlfaNet-Team
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    #2
    En we zijn terug van weggeweest. Het forum is nu terug toegankelijk voor iedereen.
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    Opmerking


      #3
      Veel succes met de nieuwe provider !
      Ik geef aan Jan Desmet mijn bijdrage mee,
      in Herentals.
      Jan spreek me gerust aan, als ik je misschien niet zie.

      Opmerking

      Bezig...
      X