Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Steunfonds 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Steunfonds 2021

    Beste leden,


    Naar jaarlijkse gewoonte mijn oproep.

    Dus bij deze een oproep om opnieuw een vrijblijvende bijdrage te leveren aan Stefaan Degryse opdat dit forum zou kunnen blijven bestaan.

    Je kan mij mailen of contacteren via Privébericht en dan stuur ik je de bankgegevens van Stefaan door.

    Voor de nieuwelingen eventjes dit item situeren.


    Stefaan Degryse is de peetvader van dit forum. Jaren geleden startte hij dit forum op uit pure liefhebberij.

    Ondertussen zijn er twee zaken veranderd nl. :

    a) Wielerarchieven is een echte referentie geworden.

    b) Stefaan heeft zich bekeerd tot het voetbal (iedereen heeft recht op een misstap in zijn leven )

    Niettemin blijft Stefaan wettelijk de eigenaar van dit forum (bewaakt door een aantal moderatoren) en dus ook degene die de factuur betaalt.

    Hij tracht de kosten terug te winnen via Google Ads (die reclameboodschappen die jullie bovenaan zien). Dit is echter onvoldoende.

    Vandaar dat ik enkele jaren terug het Steunfonds in het leven geroepen heb. Daarbij doe ik een beroep op de leden van WA om op vrijwillige basis een bijdrage te leveren in de kosten.

    Dus daarom deze oproep naar de nieuwelingen om ook een bijdrage naar eigen vermogen te geven.


    Jan (moderator)
Bezig...
X