Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overlijden Hugo Tack

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Overlijden Hugo Tack

    Mijn oprechte deelneming aan de naaste familieleden en vrienden bij het verlies van hem die U zo dierbaar was.

    Opmerking


      #17
      Aan de famile van Hugo mijn innige deelneming en ik wens ze veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

      Met ,, Den Hugo,, is er een fanatieke verzamelaar heen gegaan. Ook een verzamelaar die ,, oog,, had voor zijn medeverzamelaars. Hij heeft mij zo'n 40 jaar geleden opgevangen in het verzamelaarswereldje , en me de weg gewezen hoe die werkte. Hij was recht door zee en een woord was een woord bij hem.

      Hugo waar je ook bent, bedankt voor alles !!!!!!!!!!
      Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

      Opmerking


        #18
        Ik heb je niet persoonlijk gekend maar gecondoleerd aan de nabestaanden,

        Jos van Nierop

        Opmerking


          #19
          Hugo

          De uitvaartplechtigheid van Hugo gaat door op donderdag 5 juli 2012 om 12.00 uur in het funerarium Snoeck in Izegem.
          Willyv.

          Opmerking


            #20
            Geschokt door het bericht van het overlijden van Hugo. Hij was een
            echte en correcte wielerverzamelaar. Mijn deelneming aan de familie en de vele vrienden.

            Jacques den Herder

            Opmerking


              #21
              Sincères condoléances, pour sa famille et ses nombreux amis.

              Jacky.

              Opmerking


                #22
                Very sad news I got yesterday from Hans, when he told me that Hugo had past away.
                I saw Hugo the first time in Hooglede 8 yeas ago on Jaaks burce.
                He asked me if I had som Danish Cards, and since we have changed many cards.
                It will not be the same to come to Hooglede next year.
                My last words to Hugo will be REST IN PEACE.

                Opmerking


                  #23
                  RIP Mr. Tack... it's really sad this news. Although I have never met him personally or probably never exchanged some email or photo/scan, it's always sad when we see someone from the communty to pass away.

                  Opmerking


                    #24
                    Mijn oprechte deelneming aan de naaste familieleden en vrienden bij het verlies van Hugo.
                    Laatst bewerkt door kidman; 18.11.2013, 00:50.

                    Opmerking


                      #25
                      Veel sterkte gewenst aan de familie!

                      Opmerking


                        #26
                        Overlijden Hugo Tack

                        Oprechte medeleven voor zijn familie en wielervrienden.
                        Al jaren wissel ik foto's uit met Hugo en op wedstrijden was hij altijd in voor een grapje. Ik hoorde enkele weken terug van Jan en Jaak dat het niet goed ging met Hugo, maar dat het zo snel moest eindigen doet mij ontzettend pijn.

                        Hugo bedankt voor je enthousiasme.

                        Harrie

                        Opmerking


                          #27
                          Mijn oprecht medeleven aan familie, vrienden en medeverzamelaars. Ook ik kreeg tips van Hugo bij mijn intrede in het verzamelaarswereldje. Ik had jaren een afspraak met hem dat hij de jaarboeken "Urtekaria" en "Almanacco del Ciclismo" aankocht, er zijn informatie uithaalde en mij ze jaar later aan halve prijs doorverkocht. Altijd is dat zonder probleem verlopen en hij was de laatste keer ook eerlijk dat hij ze niet meer kocht zodat ik ze meteen zelf kon kopen.

                          We zullen je missen Hugo.

                          Kristof

                          Opmerking


                            #28
                            Mijn innige deelneming aan de familie en vrienden.

                            Rob

                            Opmerking


                              #29
                              Mijn oprechte en innige deelneming aan de familie en naasten. Het is zoals voor velen van dit forum: ik verlies een goede vriend gepassioneerd door het verzamelen over wielersport.

                              Marc Holderbeke
                              Laatst bewerkt door Tistaert; 02.07.2012, 21:33.

                              Opmerking


                                #30
                                Overlijden Hugo Tack

                                Onze oprechte deelneming aan de familie van Hugo Tack.

                                Vele, vele jaren was Hugo en goede bekende van ons op de wielerbeurzen.
                                Altijd goed voor een bezoekje aan onze tafel en altijd goed gemutst en met een grap of een kwinkslag. Ook per mail wist hij ons af en toe te verrassen met een vrolijke en grappige boodschap.
                                Eén van de meest trouwe bezoekers. Het laatste jaar misten we hem een aantal malen en in Winksele Delle ontvingen we het trieste bericht dat het "slecht"met hem ging. We zullen hem blijven missen want "Den Hugo" was een opmerkelijke persoonlijkheid waar je niet om heen kon op de beurs. Helaas zal dat nu voor altijd zijn.

                                We wensen de familie veel sterkte met het verlies van een "pracht mens".

                                Bert Hulleman en familie. Sportmediashop.nl

                                Opmerking

                                Bezig...
                                X