Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen op Wielerarchieven

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Problemen op Wielerarchieven

    Blijkbaar kunnen er na de verhuis van Wielerarchieven geen foto's meer geüpload worden.

    Ik heb Stefaan Degryse verwittigd, maar die heeft nog niet gereageerd (op reis?).

    Dus even geduld a.u.b.




    Jan

    #2
    Jan, dit blijkt inderdaad het geval.

    Lijkt erop dat WielerArchieven op de oude server meer ruimte had dan waarvoor ik betaalde.

    Ben dit aan het bekijken en zal hiervoor ook contact opnemen met de hosting provider.

    Zodra er meer nieuws is, breng 'k jullie allen op de hoogte.
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    Opmerking


      #3
      Jan / Stefaan

      Ik heb net foto's geupload zonder problemen !!!! Dit doe ik wel via Imageshack, misschien dat het daarom WEL lukt ????

      Groet

      veloro / Robèr
      Laatst bewerkt door veloro; 01.11.2015, 14:08.
      Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

      Opmerking


        #4
        Stefaan.

        Ik heb wel een probleem om een bestandje ( excel ) te uploaden !!

        Groet

        Robèr
        Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

        Opmerking


          #5
          Opnieuw geprobeerd, maar foto's uploaden lukt voor mij nog altijd niet.

          Stefaan zal in de loop van de volgende dagen wel een oplossing vinden denk ik.



          Jan

          Opmerking


            #6
            Jan, Robèr, iedereen, zou nu tijdelijk wel moeten lukken voor de komende week. Ik zoek verder naar een oplossing.

            Normaal zou 'k een verhoging moeten aanvragen naar een account met meer ruimte, maar dat betekend ook een hogere prijs. Ik bekijk ook een aantal andere opties.

            Momenteel neemt de foto galerij veruit de meeste ruimte in, maar geen idee of deze nog véél in gebruik is.

            @Robèr, je zal alleen last hebben als je een bestand op WielerArchieven gebruikt, dus als je een bijlage gaat invoegen, niet als je een koppeling maakt met een afbeelding op bv imageshack, mijnalbum, of dergelijke beeld hosting providers.
            Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

            Opmerking


              #7
              Hopelijk zijn de problemen nu van de baan. Gisteren was er nog een probleem met de database, net zoals daarnet. Maar heb de database nu gerepareerd, en hoop dat het nu in orde blijft.
              Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

              Opmerking


                #8
                Stephan
                Kan momenteel ook geen foto's zien.
                Wat zou het probleem kunnen zijn?

                Herman.

                Opmerking


                  #9
                  Herman, je was me te snel af. De Fotogalerij werd momenteel weggenomen.

                  Blijkbaar hebben we een paar jaar boven onze stand geleefd waardoor we meer schijfruimte hadden op de server dan wat WielerArchieven toekwam.

                  Zal een nieuw draadje maken ivm de Fotogalerij.
                  Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X