Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe leden geraken niet binnen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuwe leden geraken niet binnen

    Ik kreeg onlangs de melding van een kennis dat hij lid wou worden van Wielerarchieven maar dat dit niet lukte.

    Ik heb toen contact opgenomen met Stefaan Degrijse, de 'godfather' van dit forum.

    Nu blijkt dat email-adressen van hotmail, gmail, yahoo al een tijd niet meer aanvaard worden. Dit alles werd indertijd in het leven geroepen omdat het forum overspoeld werd door spammers.

    Dat is natuurlijk een probleem en ik vrees dat we al een aantal potentiële leden kwijt gespeeld zijn.

    Op de vraag hoe we dit konden aanpakken kreeg ik niet echt een antwoord dat een goede oplossing is.

    Vandaar dat ik zou voorstellen dat indien jullie iemand kennen die niet op WA geraakt, speel me zijn mailadres door, ik neem dan contact op met Stefaan en dan kijken we hoe we die persoon lid kunnen maken.


    Jan

    #2
    bedankt , ik geraakte er ook niet meer op , vanaf nu is weer ok
    Laatst bewerkt door fderoose; 20.12.2018, 10:31.

    Opmerking


      #3
      sorry

      vadaag moest i me weeral aanmelden

      Opmerking


        #4
        Jan, bedankt om dit mede te delen. Gmail, hotmail en yahoo adressen worden inderdaad reeds een aantal jaren geweerd omdat ook spammers daarmee probeerden aan te melden. Een goeie oplossing is daar inderdaad niet meteen voor, een aantal mensen contacteert me dan via email, en via deze weg kan ik hen de nodige informatie verschaffen zodat ze zich toch kunnen registreren -> kort gezegd, best email adres gebruiken welke je van je internet provider hebt gekregen.

        Er is ook een tijdje een probleem geweest met code welke moest ingevuld worden bij registratie want deze werkte helemaal niet meer, werd zonder waarschuwing uitgeschakeld. Toen heb ik deze vervangen door een simpelere code generatie, maar deze is wel net iets moeilijker te lezen. Code opnieuw laden zodat er een nieuwe wordt gegenereerd zou dan wel een meer leesbaar exemplaar moeten opleveren.


        @fderoose, vermoed dat je bedoelt dat je af en toe opnieuw moet inloggen? Dit heeft niets met registratie zelf te maken maar vermoed dat als je een tijdje het forum niet bezoekt je inderdaad opnieuw moet inloggen, exacte tijdsduur ken ik niet, zou ik eens moeten nazien. Maar als je bij het inloggen het aankruisvakje bij 'Mij onthouden?' aankruist dan zou je een ganse tijd voort moeten kunnen zonder opnieuw te moeten inloggen.
        Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

        Opmerking

        Bezig...
        X