Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internettip archiefbeelden wielrennen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    internettip archiefbeelden wielrennen

    Hallo

    Wie graag nog eens grasduint in het Tourverleden kan terecht op de site www.ina.fr waar je o.a. stukjes uit vroegere Tourreportages kunt bekijken. Het beeldformaat is klein maar er valt best nog wel het een en ander te beleven. Je kan ook via de zoekfunctie bepaalde namen en/of gebeurtenissen opvragen en dan krijg je het beeldaanbod voorgeschoteld. Er bestaat zelfs een mogelijkheid om de volledige reportages te huren of te kopen.
    Veel kijkplezier.

    #2
    Let wel op. Als je zo een reportage koopt kan je die alleen op jou computer afspelen. Ik weet ook niet hoe het zit als je je computer eens herformateert.

    Opmerking


      #3
      internettip archiefbeelden wielrennen

      Inderdaad een hele collectie beelden vooral uit de Ronde van Frankrijk. De meeste zijn in Divx-formaat. Je kan ze op DVD zetten en afspelen op een DVD-speler die Divx-formaat ook afspeelt (uitleg staat op de site). Herformatteren Jan is geen probleem.

      Opmerking


        #4
        Ik snap er niets van. Hoe werkt dat daar ? Ik kom nergens cyclisme of Tour de France tegen.

        Een Nederlandse digibeet,

        Fer

        Opmerking


          #5
          internettip archiefbeelden wielrennen

          Fer,

          je gaat naar www. ina.fr.
          Daar klik je op archives télé et radio - grand public- en dan geef je in de zoekfunctie 'cyclisme' of 'tour de france' en je bent er.
          Marc

          Opmerking


            #6
            Het kan iets eenvoudiger: Archives tele et radio -> grand public -> thèmes -> sport -> cyclisme en dan kan je kiezen voor de Tour of Parijs - Roubaix.

            Om de fragmenten te bekijken moet je wel beschikken over Quick Time.

            Kristof

            Opmerking

            Bezig...
            X