Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

QuickStep

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    QuickStep

    Het verwondert me dat het systeem Quick Step waarbij iedereen mag winnen als bijzonder wordt bestempeld ten minste in Nederland.
    In de jaren 70 deden ze bij Raleigh toch niks anders.'
    Daar mochten zelfs zogenaamde kleintjes winnen. Het maakte Peter Post niks uit/.

    #2
    Chapeau voor Quick Step , maar begin me wel vragen te stellen over die ploeg .

    Opmerking


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Wannesto Bericht weergeven
      Chapeau voor Quick Step , maar begin me wel vragen te stellen over die ploeg .
      Wat voor vragen ?

      Opmerking


        #4
        Tot nu toe geen antwoord , misschien binnen een paar jaar !!!
        Best dat het de ploeg van Froome niet is die alles wint !!!!!!!

        Opmerking


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Stevens Bericht weergeven
          Daar mochten zelfs zogenaamde kleintjes winnen. Het maakte Peter Post niks uit/.
          Dat is niet mijn beleving. In de grote wedstrijden wilde Peter Post dat de grote renners wonnen. Dat was beter voor de sponsor. Dat gold zowel voor Raleigh als Panasonic. Slechts als het niet anders kon, mocht een kleine(re) renner ook winnen. Ik herinner me Gent-Wevelgem (Leo van Vliet) en de Ronde van Vlaanderen (Johan Lammerts, ook Ludo de Keulenaer in de kopgroep) als uitzonderingen op de regel.

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door imanse Bericht weergeven
            Dat is niet mijn beleving. In de grote wedstrijden wilde Peter Post dat de grote renners wonnen. Dat was beter voor de sponsor. Dat gold zowel voor Raleigh als Panasonic. Slechts als het niet anders kon, mocht een kleine(re) renner ook winnen. Ik herinner me Gent-Wevelgem (Leo van Vliet) en de Ronde van Vlaanderen (Johan Lammerts, ook Ludo de Keulenaer in de kopgroep) als uitzonderingen op de regel.
            En ook Tour de Suisse: Wesemael

            Opmerking


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door imanse Bericht weergeven
              Dat is niet mijn beleving. In de grote wedstrijden wilde Peter Post dat de grote renners wonnen. Dat was beter voor de sponsor. Dat gold zowel voor Raleigh als Panasonic. Slechts als het niet anders kon, mocht een kleine(re) renner ook winnen. Ik herinner me Gent-Wevelgem (Leo van Vliet) en de Ronde van Vlaanderen (Johan Lammerts, ook Ludo de Keulenaer in de kopgroep) als uitzonderingen op de regel.
              Henk Lubberding in Gent-Wevelgem en denk aan al die Touretappes die door de "kleintjes"gewonnen werden.
              Dat was de kracht van de ploeg. Iedereen wist dat hij zijn kans mocht gaan en dat er dan voor hem gereden werd.
              Enige misrekening van Post was de Tour van 1977 toen te lang de kaart Thurau werd getrokken ten koste van Kuiper die toen echt nog niet voor vol werd aangezien ondanks die regenboogtrui. Een regenboogtrui die hij ook won door de sterkte van de Nederlandse ploeg.

              Opmerking

              Bezig...
              X