Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

alternatieve tourwinnaars

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door makkemerckx Bericht weergeven
    Patfey,

    Je cijfers spreken idd boekdelen. Maar na 1983 zijn we Pascal Simon niet veel meer tegengekomen, toch ?
    Misschien is hij te diep in zijn krachtenarsenaal gegaan door verder te rijden met die barst in het schouderblad en is hij daardoor nooit meer in staat geweest om mee te spelen voor winst in de Tour. Ik ga er mij verder niet over uitspreken want ik was 4 jaar toen, te jong dus om die Tour bewust meegemaakt te hebben.

    Opmerking


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Flupke Bericht weergeven
      Misschien is hij te diep in zijn krachtenarsenaal gegaan door verder te rijden met die barst in het schouderblad en is hij daardoor nooit meer in staat geweest om mee te spelen voor winst in de Tour. Ik ga er mij verder niet over uitspreken want ik was 4 jaar toen, te jong dus om die Tour bewust meegemaakt te hebben.
      Ik heb die wel gevolgd, en Simon reed inderdaad heel sterk. Natuurlijk kon hij nog een inzinking gekregen hebben, maar dat zag er toch niet zo uit.

      En soms komt de grote vorm maar een of tweemaal, zie onder meer Aimar, Van Springel, Bracke, Bernaudeau, Jimenez, Planckaert, en bij de "tweemaal" Jan Jansen, Pingeon, en ik vergeet er uiteraard hopen!
      Patrick

      Opmerking

      Bezig...
      X