Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Niet kunnen reageren in publiciteitsfoto's.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Niet kunnen reageren in publiciteitsfoto's.

    Stefaan en moderatoren.

    De nieuwe rubriek publiciteitsfoto's juich ik van harte toe. Alleen er is een probleem ontstaan. Ik kan nu geen reacties meer geven op de verschillende ploegen. Ik krijg een scherm waarin mij vertelt wordt dat ik geen reacties meer kan geven.Boven dit scherm staat SYSTEEMBERICHT. Hoe komt dit en kan dit verholpen worden ????

    Groetjes
    Laatst bewerkt door veloro; 08.09.2007, 15:45.
    Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

    #2
    Ik als moderator kan blijkbaar ook niet reageren, ik krijg de volgende melding:

    Flupke, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

    1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?

    2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
    Kristof

    Opmerking


      #3
      Flupke.

      Heb Stefaan al een berichtje gestuurd met een kopie van dat bericht. Hopenlijk heeft hij een oplossing.

      Groetjes
      Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

      Opmerking


        #4
        OK, dan zal het wel snel in orde komen

        Kristof

        Opmerking


          #5
          En het zou bij deze in orde moeten zijn, nu kan iedereen reageren in deze
          rubriek.

          Probleem was de nieuwe rubriek de permissies overnam van de Prenten-
          reeksen rubriek en deze is uiteraard wel beperkt.


          In ieder geval bedankt om dit probleem te melden.
          Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

          Opmerking


            #6
            Nu lukt het inderdaad

            Kristof

            Opmerking


              #7
              Weer kunnen reageren.

              Stefaan.

              Ook bij mij lukt het nu weer.

              Bedankt.

              Groetjes
              Heb je info over publiciteitsmateriaal van de ploegen deel die met je medeverzamelaars, hier op WA of stuur ze naar : wielervelo@hotmail.com

              Opmerking


                #8
                Okay, bedankt om me dit te laten weten.

                Trouwens 'k merk nu dat dit overzicht van publiciteitsfoto's waarmee Jan ooit
                begonnen in een dik jaar toch al serieuze proporties heeft aangenomen.

                Dus bij deze Jan n'n dikke ... en ook aan iedereen die eraan mee-
                werkte uiteraard ook
                Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

                Opmerking


                  #9
                  Het blijkt ook niet mogelijk te reageren bij de reacties van de buitenlandse prentenreeksen, bij de reacties op de Belgische en Nederlandse prentenreeksen lukt het wel.

                  Kristof

                  Opmerking


                    #10
                    Opgelost, alleen super moderators zoals jij Flupke en Jaak konden daar blijk-
                    baar niet reageren.

                    Met al die verschillende rubrieken begint de permissielijst zo langzamerhand
                    uit zijn voegen te barsten
                    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X