Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1960 Faema 1

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    1960 Faema 1

    Van Looy WK
    Bahamontes
    Berrendero
    Bertran
    Botella
    Coeckaerts
    Galdeano
    Horemans
    Impanis
    Kerckhove
    Manzaneque F
    Mas
    Moreno
    Pacheco
    San Emeterio
    Sorgeloos
    Suarez
    Vanderlinden
    Van Looy
    Van Looveren
    Van Meenen
    Toegevoegde bestanden

    #2
    ook: P. van Est

    Opmerking


      #3
      Die heb ik in 1960 niet bij Faema

      Opmerking


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door koos van winden Bericht weergeven
        ook: P. van Est
        van Est en Armand Desmet dateren uit 1961, mogelijk (maar in dit formaat nooit gezien) ook van Tongerloo, Proost, Derboven en wie weet Post, Van den Bogaert, Fischerkeller
        Jan De Smet
        Super Moderator
        Laatst bewerkt door Jan De Smet; 07.07.2008, 11:02.
        Patrick

        Opmerking


          #5
          Schroeders heeft ook een kaart.

          Uit 1960 bestaat ook een Spaanse variante (zeker van de Spaanse renners) op dunner papier en matter en verder foto's van enkel de kop (mogelijk alleen als persfoto uitgebracht, net zoals een variante van de actiefoto's op formaat 175 x 115.

          Van de WK foto van Rik Van Looy bestaan twee versies, een met vermelding 1960 en een met vermelding 1960-61, die ik dus aan de uitgaven 1961 zou toevoegen.
          Patrick

          Opmerking


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door patfey Bericht weergeven
            van Est en Armand Desmet dateren uit 1961, mogelijk (maar in dit formaat nooit gezien) ook van Tongerloo, Proost, Derboven en wie weet Post, Van den Bogaert, Fischerkeller
            Bedoel je "van Tongerloo, Proost, Derboven en wie weet Post, Van den Bogaert, Fischerkeller" voor 1961 of 1960?

            Opmerking


              #7
              Op basis van Faema 2 en de uitleg van Patrick moet hier dan Schroeders aan toegevoegd worden.

              Opmerking


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Jan De Smet Bericht weergeven
                Bedoel je "van Tongerloo, Proost, Derboven en wie weet Post, Van den Bogaert, Fischerkeller" voor 1961 of 1960?
                Ik bedoel dat alle renners die in 1961 de pleog vervoegden (naast van Est en Desmet ook Van Tongerloo, Proost, Derboven, Post, Van den Bogaert, Fischerkeller), mogelijk een kaart kunnen hebben, maar dat ik die nog nooit gezien heb.
                Patrick

                Opmerking


                  #9
                  Schroeders heeft inderdaad ook dergelijke kaart en zijn voornaam is zelfs misdrukt: WILLJ ipv WILLY

                  Opmerking


                    #10
                    Hier Schroeders
                    Toegevoegde bestanden

                    Opmerking

                    Bezig...
                    X