![]() |
![]() |
#1 |
Super Moderator
Leeftijd: 61
|
![]() Laatst gewijzigd door Flupke; 27 januari 2009 om 12:31 Reden: Toevoeging URL |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Elite zn Contract
|
![]()
in die reeks zijn er nog volgens mij Walkowiak, Privat en Bauvin. Ook op die fotos's staat telkens een dezelfde begeleider (bijna geheel of gedeeltelijk) naast de renner met soms leesbaar op de trui Chewing Gum en daaronder Bell.
Aan de omgeving te zien en bij sommige foto's aan de wegbedekking zijn die foto's allen op ongeveer dezelfde plaats genomen. Ook de familienaam staat in vette drukletters in de rechterhoek onderaan. Sorry deze opmerking moet zijn voor IMP.DU PHOTO en niet voor IMP.DU PHARO. Mijn verontschuldigingen. Laatst gewijzigd door andreas; 13 februari 2013 om 10:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kampioen
Leeftijd: 67
|
![]()
IMP DU PHOTO is volgens mij geen reeks, maar gewoon een vroegere foute benaming voor de reeks Imp du Pharo. Eigenlijk wordt het bihorend draadje beter gewoon verwijderd.
![]() |
#4 | |
Kampioen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Elite zn Contract
|
![]()
U hebt waarschijnlijk gelijk . Bij één van die foto's (Hassenforder) staat links de vermelding Imp.du Pharao en bij Walkowiak , Forestier , Bauvin, Privat en Gemeniani niet. Voor het overige zijn ze identiek en ik heb er geen gedacht van hoeveel foto's er zijn. Maar anderzijds moet u wel de lijn doortrekken want dan behoort de foto van Jean Bobet die als voorbeeld staat voor de serie Imp.du Pharo ook niet tot die reeks omdat daar ook de vermelding Imp.du Pharo niet vermeld staat. Waarschijnlijk bestaat die foto , zoals u vermeldde, ook met die vermelding maar die foto die op wielerarchieven staat niet.
Groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kampioen
|
![]()
Andreas,
Volledig akkoord, ik probeer eerstdaags aan te laten passen.
![]() |
#7 |
Kampioen
|
![]()
Jan,
wat denk je, zouden we er geen drie reeksen van maken (naast uiteraard St Anne en de Miroir Sprint clichés) :
en dan uiteraard met de juiste foto erbij?
![]() |
#8 |
Super Moderator
Leeftijd: 61
|
![]()
Van zodra ik wat tijd heb zal ik mij er eens mee bezig houden.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
|
|
![]() |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imp. Du Pharo | Jan De Smet | Overzicht Reeksen Frankrijk-Italië-andere | 2 | 21 februari 2010 13:47 |
Reacties: Ola | Jan De Smet | Vragen en opmerkingen - België-Nederland | 0 | 13 januari 2007 16:55 |
Reacties Vie 1962 | Jan De Smet | Vragen en Opmerkingen - Frankrijk-Italië-andere | 1 | 31 december 2006 18:25 |
Reacties Edisport 1 | Jan De Smet | Vragen en Opmerkingen - Frankrijk-Italië-andere | 0 | 29 december 2006 14:28 |
Reacties Imp.du Photo | Jan De Smet | Vragen en Opmerkingen - Frankrijk-Italië-andere | 0 | 29 december 2006 14:24 |