Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wietse Bosmans 2010

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Wietse Bosmans 2010

    Van deze renner zijn er in 2010 twee foto's in omloop.
    Ik heb het idee dat de eerste foto niet Bosmans is, gezien zijn andere foto's.

    Maar wie is het dan wel? Iemand een idee?
    Toegevoegde bestanden

    #2
    ik denk dat het wel degelijk Wietse is, er zal wel een paar jaar verschil tussen zijn.

    Opmerking


      #3
      De eerste is van 2009 en de tweede is van 2010.

      Mvg,
      Ivo

      Opmerking


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Eddy Bericht weergeven
        ik denk dat het wel degelijk Wietse is, er zal wel een paar jaar verschil tussen zijn.

        Beide foto's zijn uit 2010.

        In 2009 stond "het laatste nieuws" op de trui en in 2011 stond "craft" op de plaats waar je hart zit.
        Kan niet anders dat deze foto's van 2010 zijn, daarom mijn vraag.
        Toegevoegde bestanden

        Opmerking


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Wielerfanaat Bericht weergeven
          De eerste is van 2009 en de tweede is van 2010.

          Mvg,
          Ivo
          Bosmans reed in 2009 niet voor BKCP.

          Opmerking


            #6
            vermoedelijk
            Radomír Šimůnek Junior (Pilsen, 6 september 1983) is een Tsjechisch oud-veldrijder. Radomír Šimůnek is de zoon van zijn gelijknamige vader die ook een succesvol veldrijder was in de jaren 80 en 90.

            Opmerking


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door lanp Bericht weergeven
              vermoedelijk
              Radomír Šimůnek Junior (Pilsen, 6 september 1983) is een Tsjechisch oud-veldrijder. Radomír Šimůnek is de zoon van zijn gelijknamige vader die ook een succesvol veldrijder was in de jaren 80 en 90.

              Nee, ook niet. Zijn foto staat hier bij: http://www.dewielersite.net/db2/wiel...e.php?id=16087

              Opmerking


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Willem D Bericht weergeven
                Nee, ook niet. Zijn foto staat hier bij: http://www.dewielersite.net/db2/wiel...e.php?id=16087
                De foto van 2009 is wel van Šimůnek, vewarring wellicht

                Kristof

                Opmerking


                  #9
                  Ik heb van 2009 2 series:
                  Januari zonder Bosmans (met Laatste Nieuws)
                  September met Bosmans (met De Gouden Cross)
                  Toegevoegde bestanden
                  Laatst bewerkt door Wielerfanaat; 01.08.2020, 18:58.

                  Opmerking


                    #10
                    Even terug naar de vraag, is er nou iemand die weet wie dit is? Wat Bosmans kan het niet zijn.
                    Toegevoegde bestanden

                    Opmerking


                      #11
                      Hier nog een foto van Bosmans van 2009. Kapsel komt in de buurt.Bosmans.jpg

                      Opmerking


                        #12
                        Nou, ik denk dat ik eruit ben.

                        Het is toch Bosmans, met een fiets van 2009 en de trui van 2010.
                        Sanne Cant heeft precies zo een foto.

                        De foto's van 2010 zijn na het NK 2010 genomen, gezien de kampioenstruien van Aernouts en Cant.

                        Het kan best zijn dat ze het cross seizoen 2009/2010 met "de gouden cross" als co sponsor hebben gereden, dat zou de 2010 trui verklaren.
                        En na het NK is er dan natuurlijk ook van hem een nieuwe foto gemaakt.

                        Opmerking


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Willem D Bericht weergeven
                          Nou, ik denk dat ik eruit ben.

                          Het is toch Bosmans, met een fiets van 2009 en de trui van 2010.
                          Sanne Cant heeft precies zo een foto.

                          De foto's van 2010 zijn na het NK 2010 genomen, gezien de kampioenstruien van Aernouts en Cant.

                          Het kan best zijn dat ze het cross seizoen 2009/2010 met "de gouden cross" als co sponsor hebben gereden, dat zou de 2010 trui verklaren.
                          En na het NK is er dan natuurlijk ook van hem een nieuwe foto gemaakt.
                          De foto van 2009 van Bosmans is gemaakt voor het cross seizoen 2009-2010 en de andere foto voor het seizoen 2010-2011.

                          Opmerking

                          Bezig...
                          X