Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eén Kaarsje

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Eén Kaarsje

    Het is misschien wat geruisloos voorbij gegaan maar precies één jaar geleden (om 22:17 om precies te zijn) werd dit Nederlandstalig forum voor en door wielerverzamelaars officieel boven de doopvont gehouden.

    De eerste vraag kwam er een kleine dag later in de Wedstrijden rubriek door Piet van Zutphen. Het was de start voor een verzamelplaats van personen van de lage landen die in den beginne eerst schuchter uitbreiding kende, maar de laatste paar maanden zit de vaart er wel in. In zoverre dat er zelfs niet-Nederlandstalige mensen zich ingeschreven hebben om toch hier en daar wat mee te kunnen pikken van de geboden informatie.

    Dat er nood was aan een Nederlandstalig forum voor verzamelaars is me dunkt, en in alle bescheidenheid, na deze eerste jaargang voldoende bewezen.

    Maar het kan natuurlijk nooit wat worden als er geen mensen aanwezig zijn die zich niet schamen om vragen te stellen en ook nog eens enthiousiastelingen die er niet voor terugdeinzen om in hun archieven te duiken en een antwoord op te duiken.

    En dat er medewerking is dat is zeker, want hoe anders zou er een publiciteitfoto-archief met tot nu toe +/- 11000 kiekjes tot stand kunnen komen zonder de helpende hand van diverse mensen die zich spontaan aanboden om hier wat van te maken.

    Niet veel later volgde de Uitslagen sectie, die wordt geleid door onze ervaren en beslagen Wedstrijdleiders.

    Bij deze wil ik dan ook allen bedanken die op één of andere manier, hoe klein ook, hebben meegeholpen om wat te maken van dit forum ... bedankt


    Phewwwww ... ziezo het eerste kaarsje is bij deze officieel uitgeblazen.


    TLM
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    #2
    hallo stefaan, jij bedankt dat je ons de mogelijkheid hebt gegeven om lid te kunnen worden van zo'n actief forum. In vergelijking tot andere (nederlandstalige) forums (of is het fora) wordt hier niet gezwanst en zever verkocht, maar serieuze vragen en antwoorden gegeven. Ook de fotorubriek vind ik geweldig en kan er mij helemaal voor uitleven.
    Hopelijk, ik denk wel zeker, gaan we nog jaren door.

    nogmaals dank

    harrie

    Opmerking


      #3
      Dag Stef,

      Ik sluit me volledig aan bij Harrie. Bedankt dat jij dat voor ons mogelijk hebt gemaakt. Ik weet wel, dat jij geen lof zoekt, maar het mag eens gezegd worden.
      Verder vindt ik julie allen op dit forum een toffe bende die allen de zelfde passie delen. Velen heb ik zelfs reeds persoonlijk leren kennen op de wielerbeurzen her en der in ons landje.

      Jaak

      Opmerking


        #4
        Stefaan proficiat met de eerste verjaardag van de site.

        Doe zo verder .... met alle rubrieken. En hopelijk komen er nog vele gebruikers bij.

        Jozef

        Opmerking


          #5
          Ik sluit mij bij de voorgaande sprekens aan, bedankt Stefaan dat je dit voor ons hebt mogelijk gemaakt

          Ik wil ook iedereen bedanken die in kleine of grote mate aan dit forum heeft meegewerkt

          Door dit forum is mijn passie voor de wielersport die al groot was allen maar groter geworden.

          Opmerking


            #6
            Iets te enthousiast en dus vergeten inloggen

            Opmerking


              #7
              Happy birthday "wielerarchieven".
              Dank zij dit initiatief heb ik heel wat mensen - zij het voorlopig virtueel- leren kennen die dezelfde passie hebben als ik en dankzij dit forum ben ik er ook in geslaagd om mijn bestanden op fouten te corrigeren en - vooral - aan te vullen. Nog vele jaren en een bijzonder woord van dank aan Stefaan.

              Opmerking


                #8
                Ik hamer op dezelfde nagel : bedankt aan de initiatiefnemer(s). Ik kan me mijn hobby zonder wielerarchieven nog maar moeilijk inbeelden ...

                Opmerking


                  #9
                  BVB verwoordt precies wat ik er ook van vind. Dus: bedankt, Stef!
                  Eén opmerkinkske: ik wou wel eens weten wie BVB dan wel was, maar als ik op zijn profiel klik, kom ik thuis van een kale kermis. Ik heb al ondervonden dat dit bij de meesten het geval is. Ik zal het maar toegeven: ook ikzelf heb pas onlangs mijn profiel wat bijgeschaafd. Juist omdat ik denk dat mensen het prettig vinden te weten met wie ze te doen hebben. Daarom: kunnen jullie daaraan misschien iets doen, mensen? Ondanks alle dopinggevallen de laatste tijd zitten we toch niet in een clubje dat iets te verbergen heeft, nietwaar?

                  Opmerking


                    #10
                    Ook van mijn kant proficiat en bedankt aan de initiatiefnemer(s). Laat ons hopen dat er nog veeeeeeele kaarsjes mogen bijkomen!

                    Opmerking


                      #11
                      Stef,


                      Ik wil niet achterwege blijven. Dus ook van mij een dikke proficiat. En laat ons hopen dat we zo nog enkele jaren verder kunnen gaan.
                      Aan alle collega's verzamelaars, wielerfanaten, archivarissen wens ik hetzelfde toe nl. dat we nog lang van onze hobby mogen genieten.





                      Jan

                      Opmerking


                        #12
                        Stefaan ook ik wil mij aansluiten met alles wat er reeds is geschreven en ik ben je dan ook dank verschuldigd, dat je dit allemaal mogelijk hebt gemaakt. Ik heb dankzij dit forum mijn website vaak kunnen aanvullen en verbeteren en dit was alleszins niet mogelijk geweest zonder jouw initiatief.

                        Hopelijk gaan we nog jaren door, op mij kun je in ieder geval rekenen.

                        Stefaan bedankt en proficiat

                        Opmerking

                        Bezig...
                        X