Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Archief Hbvl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Archief Hbvl

    Ik ben op onderstaande pagina uitgekomen, maar lees dat het enkel toegankelijk is voor bestaande abonnees van de krant.
    http://asp.hbvl.be/archief/
    Ik wil heel graag opzoekwerk doen in de jaren 80 en 90 van deze krant.
    Kan iemand me helpen met meer informatie.
    Alvast bedankt

    #2
    Archief HBVL

    Net als jij stuit ik op deze barrière. Zou best een redelijk bedrag willen betalen om dit archief te kunnen raadplegen over wielrennen en voetbal.
    Vind het daarom een gemiste kans dat HBVL een abonnement eist. Ik woon in het Noord-Westen van Nederland ...

    Opmerking


      #3
      Ik vind het ook heel jammer. Nederlanders staan dan wel bekend als zuinig, maar bij ons zijn tenminste miljoenen krantenpagina's gratis te raadplegen.

      Opmerking


        #4
        Er staat zelfs bij dat het maar 20 euro kost en dat je je moet aanmelden, maar zelfs registreren kan niet.

        Opmerking


          #5
          In de beginperiode was dit inderdaad zo en ik heb op dat moment nog een abonnement aan deze voorwaarden kunnen krijgen. Blijkbaar moet je nu ook een abonnement op de krant nemen. Dit is inderdaad wel een duur zaakje dan.

          Opmerking


            #6
            bonsoir
            peut on s'abonner aux archives digitales de hbvl, je ne suis pas abonné au journal et je suis en france
            merci de votre reponse
            Toto

            Opmerking


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door toto Bericht weergeven
              bonsoir
              peut on s'abonner aux archives digitales de hbvl, je ne suis pas abonné au journal et je suis en france
              merci de votre reponse
              Toto
              apparemment non, j'ai essayé aussi.
              Patrick

              Opmerking

              Bezig...
              X