Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Evenepoel & Merckx

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Evenepoel & Merckx

    HLN (Audoore & De Knop) moet vandaag weer eens zijn gebrek aan historische kennis van het wielrennen laten blijken.

    Volgens hen sloeg Merckx destijds de juniorencategorie over en ging direct van nieuweling naar liefhebber. Je kan moeilijk anders doen met een categorie die niet eens bestond. Onafhankelijken sloeg hij wel over, maar die categorie was dan ook op sterven na dood en aan zijn laatste jaar toe.
    Laatst bewerkt door patfey; 28.09.2018, 23:37.
    Patrick

    #2
    Ja Patrick, ze kunnen allemaal mooi schrijven en dat is het. Ze zouden bij hun aanwerving als wielerjournalist eens een "toets wielerhistoriek" moeten ondergaan. Benieuwd wat daar de uitslag zou van zijn. Ik erger me ook aan die zaken en als je een lezersbrief schrijft krijg je geen antwoord !

    Opmerking


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door hans Bericht weergeven
      Ik erger me ook aan die zaken en als je een lezersbrief schrijft krijg je geen antwoord !
      En als je een fout in hun online artikels signaleert, krijg je meestal al evenmin antwoord (een keer heb ik een antwoord met een dank je gekregen) en als ze al (niet altijd) verbeteren, nooit een excuses of zo erbij.
      Patrick

      Opmerking

      Bezig...
      X