Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oud renners Assenede

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Helden van Groot-Assenede

    Navraag bij de post leerde mij dat de verzendingskosten voor de bestelde boekjes vrij hoog kunnen oplopen t.t.z. 3.25 € voor Belgie en 9.90 € voor Nederland. Voor een boekje van 6 € vind ik dit redelijk hoog. Nu mijn vraag : In totaal zijn er 16 boekjes besteld. Tot nu toe heb ik er 8 in mijn bezit met nog een optie op 8. Zijn alle gegadigden die tot nu toe besteld hebben akkoord met de verzendingskosten ? Zoniet kunnen zij hun bestelling alsnog annuleren.
    De ideale oplossing zou zijn dat er zich een persoon borg stelt die op een wielerbeurs de boekjes zou leveren aan iets meer dan 6 €. Ik ken een verzendfirma waarbij ik stapels boekjes zou kunnen verzenden tegen de forfaitaire prijs van eenmaal 4 €. Dit zou enkel mogelijk zijn als de gegadigden zelf de wielerbeurs in kwestie zouden bezoeken. Antwoordjes en goede raad mag eventueel met privebericht.

    Opmerking


      #17
      Dag Martin, met Jaak Decoster heb ik een regeling, dat Nederlandse boekjes naar mij en Belgische boekjes naar hem kunnen worden verstuurd. Dit i.v.m. besparen van portokosten. Wij komen elkaar regelmatig tegen op wielerbeurzen. Voor mij zou het totaalbedrag dus op 9,25 Euro komen. Als ik BIC- en IBAN-nummers krijg zal ik het bedrag aan je overmaken en kun je het boekje naar Jaak sturen.

      Opmerking


        #18
        Dag Martin,

        Mijn bestelling mag je annuleren. Je mag wel het boekje voor Fred van ulsen naar mijn adres opsturen. Zoals Fred voorstelt.

        Jaak

        Opmerking


          #19
          Pourquoi ne pas envoyer tout un paquet pour des acheteurs de la même région à un seul endroit. A charge pour eux d'aller les chercher là-bas. Gain de kms assuré. Deuxième hypothèse : faire des colis post. Troisième : fax ou pièce annexe à un mail que l'acheteur devra reproduire lui-même.

          Opmerking


            #20
            Hallo Martin ik heb een postadres in België waar mijn boekje heen kan. Graag even een mail h.pantani@hotmail.com

            Opmerking


              #21
              Dag martin
              Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.

              Graag reactie op marcelbaetens@skynet.be

              Opmerking


                #22
                Beste Martin,

                Als u mij BIC en IBAN gegevens stuurt, dan zal ik bedrag van 9,25 overmaken en kunt u het boekje naar Jaak Decoster sturen. Ik zal hem op de hoogte brengen via een persoonlijk mailbericht (waarschijnlijk kan ik het boekje dan via de beurs in Winksele van hem ontvangen).
                Mail via: r.pijcke@planet.nl

                Dank en groet,
                Robert Pijcke

                Opmerking


                  #23
                  Martin,

                  Ik stuur je een email met mijn adresgegevens. Gelieve deze te beantwoorden met je bankgegevens. Dan kan je het boekje naar mij opsturen.

                  Kristof

                  Opmerking

                  Bezig...
                  X