Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Technische Problemen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Clear All
nieuwe berichten

    Technische Problemen

    Sorry, Stefaan, dat ik dit via een "item" moet oplossen i.p.v. via "mail", maar daar gaat het nu juist om. Ik heb de jongste tijd via het forum een aantal mails gestuurd (o.a. naar jezelf) waarop ik geen antwoord heb gekregen. Nu, dat kan altijd natuurlijk, maar het was zo opvallend dat ik via het forum eens een mail naar mezelf heb gestuurd en die kwam niet toe. Dus ik denk dat er iets fout is gegaan. Mijn mail naar jou had daar trouwens mee te maken, ik stel de laatste tijd immers vast dat ik als "onaangemelde bezoeker" (of hoe is de uitdrukking juist?) word aangeduid als ik online ben. Nochtans heb ik voor de rest geen enkel probleem. Het schiet me nu juist te binnen dat het al een hele tijd geleden is dat ik nog eens naar de fotosectie ben gegaan en aangezien zich daar soms problemen lijken voor te doen, zal ik dit zo dadelijk eens uitproberen.
    P.S. De meeste mails waren dankbetuigingen aan mensen die een antwoord hadden op een vraag van mij. Ik zou ze dus langs deze weg nog eens uitdrukkelijk willen bedanken.

    #2
    Ronny,

    "anonieme gebruiker" wordt je als je bij het inlogscherm
    de optie 'Voeg mij niet aan de actieve gebruikerslijst toe'
    aankruist. Zie de bijgevoegde screenshot.

    Wat de emailoptie betreft. Voor zover ik kan vermoeden
    zijn hier geen problemen mee. Net nog een testemail ge-
    zonden naar mezelf ... en nu ook eentje naar jou toe.

    Die aan mij heb ik in ieder geval al ontvangen.


    TLM
    Toegevoegde bestanden
    Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

    Opmerking


      #3
      Alles zou nu in orde moeten zijn, maar dan wel onder de naam Ron De Schepper, want ondanks dat ik me heb afgemeld, blijft Ronny De Schepper wel bestaan. Maar dààr dus geen mails naartoe sturen, hé mensen, want zo kunnen we bezig blijven!

      Opmerking


        #4
        Ronny, een nieuwe account aanmaken was niet echt nodig.

        Wat ik gedaan heb is op de 'oude' het emailadres veranderd van dat bij Online naar degene bij Skynet ... klopt dit?

        De reden dat ik dit gedaan heb is dat gebruikers die op de Email knop klikken bij een bericht van de 'oude' account toch mailen naar je correcte emailadres.


        TLM
        Uitstelgedrag: alleen Robinson Crusoe had alles op Vrijdag gedaan

        Opmerking


          #5
          Bedankt, Stefaan. Ik ga me dan ook opnieuw aanmelden als "Ronny De Schepper" als dat kan. Hopelijk behoud ik mijn "anciënniteit", want als "nieuweling" gekatalogeerd staan, vond ik een beetje "beneden mijn waardigheid". :lol:

          Opmerking

          Bezig...
          X